Zmena názvu/hlavičky Google nemá vplyv na poradie

Žiadne komentáre

[ad_1]

Mnoho ľudí sa pýta, či zmena názvu/hlavičky Google vyrobené na 17. august má akýkoľvek vplyv na poradie. Rovnako ako Google používa nový názov, ktorý sám vygeneroval, na účely hodnotenia. Odpoveď je nie, v tomto – ako ja – nedošlo k žiadnej zmene v rebríčku napísal pôvodne.

Minulý týždeň som o tom hovoril, ale bolo to vo veľkom oznámení spoločnosti Google o tejto zmene a bolo pravdepodobne prehliadané.

Zamestnanec spoločnosti Google na túto otázku odpovedal najjasnejšie od Johna Muellera zo spoločnosti Google, ktorý povedal, že „nie“ to nemá vplyv na hodnotenie:

Kevin Indig sa opýtal „Ak Google prepisuje môj názov, zohľadňuje kľúčové slová v názve, keď meria relevanciu stránky na základe nového alebo starého názvu?“ John povedal „nie“, ako vidíte vyššie. John neskôr dodal: „Toto je čisto zmena zobrazenia. Toto nie je určené na to, aby sa menilo poradie. Oddelenie vecí na testovanie je jednoduchšie.“

Danny Sullivan z Googlu to pôvodne povedal zmätočnejšie. Bolo to mätúce, pretože nový názov spoločnosti Google pre názov oveľa viac využíva obsah stránky. Systém hodnotenia Google používa váš obsah na vašej stránke. Technicky teda obsah vašej stránky má vplyv na hodnotenie. Zmena názvu je však zmena zobrazenia a nesúvisí s rebríčkom.

Tu je video z piatka, kde John Mueller povedal to isté, začína o 27:22 kde sa ho pýtali:

Značky názvu a SERP a teraz spoločnosť Google viac hľadá značku H1 alebo aspoň obsah stránky a spôsob, akým ju nahrádza. Moja otázka teda znie, či sa Google odkláňa od používania titulnej značky ako váženého faktora alebo už to urobil, pretože znova optimalizujeme značky dlaždíc, aby sme zaistili, že sú popisné a majú zmysel, ale ak ich Google skutočne nepoužíva. ako hodnotiaci faktor. Má to nejaký zmysel, a tak sa pýtam, či je to krok týmto smerom a odklon od spoliehania sa na titulné značky?

John Mueller reagoval takto:

Áno. Neviem, čo prinesie budúcnosť, ale prinajmenšom v súčasnosti to nie je tak, že by sme hovorili, že značky názvu sú irelevantné. Stále sú dôležité pre vyhľadávanie, ale aj pre poradie. Takže aj keď naše systémy niečo prepíšu, potom to nie je tak, že by sme povedali, že vaša stránka je irelevantná pre to, čo ste mali ako značku názvu. Stále by sme to používali na vyhľadávanie.

Tu je vloženie videa v čase začiatku:

V každom prípade máme dvoch zamestnancov spoločnosti Google, ktorí tvrdia, že táto zmena nesúvisí so zmenou poradia.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články