Zmena názvu/hlavičky Google nemá vplyv na poradie
- 30. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Mnoho ľudí sa pýta, či zmena názvu/hlavičky Google vyrobené na 17. august má akýkoľvek vplyv na poradie. Rovnako ako Google používa nový názov, ktorý sám vygeneroval, na účely hodnotenia. Odpoveď je nie, v tomto – ako ja – nedošlo k žiadnej zmene v rebríčku napísal pôvodne.
Minulý týždeň som o tom hovoril, ale bolo to vo veľkom oznámení spoločnosti Google o tejto zmene a bolo pravdepodobne prehliadané.
Zamestnanec spoločnosti Google na túto otázku odpovedal najjasnejšie od Johna Muellera zo spoločnosti Google, ktorý povedal, že „nie“ to nemá vplyv na hodnotenie:
Nie
– ? John ? (@JohnMu) 28. augusta 2021
Kevin Indig sa opýtal „Ak Google prepisuje môj názov, zohľadňuje kľúčové slová v názve, keď meria relevanciu stránky na základe nového alebo starého názvu?“ John povedal „nie“, ako vidíte vyššie. John neskôr dodal: „Toto je čisto zmena zobrazenia. Toto nie je určené na to, aby sa menilo poradie. Oddelenie vecí na testovanie je jednoduchšie.“
Toto je čisto zmena displeja. Toto nemá meniť poradie. Je jednoduchšie oddeliť veci na testovanie. To znamená, že zmeny poradia robíme tiež neustále, takže by som nepredpokladal, že sa zmien v rebríčku nedočkáte, je to len tým, že nie sú z tohto dôvodu :).
– ? John ? (@JohnMu) 29. augusta 2021
Danny Sullivan z Googlu to pôvodne povedal zmätočnejšie. Bolo to mätúce, pretože nový názov spoločnosti Google pre názov oveľa viac využíva obsah stránky. Systém hodnotenia Google používa váš obsah na vašej stránke. Technicky teda obsah vašej stránky má vplyv na hodnotenie. Zmena názvu je však zmena zobrazenia a nesúvisí s rebríčkom.
Naše tituly, rovnako ako tituly kohokoľvek, sú určené rovnakým systémom. Nerobilo sa pre nás nič zvláštne.
– Danny Sullivan (@dannysullivan) 26. augusta 2021
Neexistuje viacero štítkov názvu. Stránka má iba jednu značku názvu. Značky názvov považujeme spolu so všetkým druhom iného obsahu za účelom hodnotenia. Oddelene od toho môžeme zobrazovať obsah. To sa stane po poradí.
– Danny Sullivan (@dannysullivan) 26. augusta 2021
Tu je video z piatka, kde John Mueller povedal to isté, začína o 27:22 kde sa ho pýtali:
Značky názvu a SERP a teraz spoločnosť Google viac hľadá značku H1 alebo aspoň obsah stránky a spôsob, akým ju nahrádza. Moja otázka teda znie, či sa Google odkláňa od používania titulnej značky ako váženého faktora alebo už to urobil, pretože znova optimalizujeme značky dlaždíc, aby sme zaistili, že sú popisné a majú zmysel, ale ak ich Google skutočne nepoužíva. ako hodnotiaci faktor. Má to nejaký zmysel, a tak sa pýtam, či je to krok týmto smerom a odklon od spoliehania sa na titulné značky?
John Mueller reagoval takto:
Áno. Neviem, čo prinesie budúcnosť, ale prinajmenšom v súčasnosti to nie je tak, že by sme hovorili, že značky názvu sú irelevantné. Stále sú dôležité pre vyhľadávanie, ale aj pre poradie. Takže aj keď naše systémy niečo prepíšu, potom to nie je tak, že by sme povedali, že vaša stránka je irelevantná pre to, čo ste mali ako značku názvu. Stále by sme to používali na vyhľadávanie.
Tu je vloženie videa v čase začiatku:
V každom prípade máme dvoch zamestnancov spoločnosti Google, ktorí tvrdia, že táto zmena nesúvisí so zmenou poradia.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Autoumyvárne a upratovanie 21. novembra 2023
- Najlepšie WordPress pliginy za rok 2023 16. augusta 2023
- WordPress a jeho bezpečnosť ako na to ? 13. augusta 2023
- Aké údaje musí obsahovať firemný web? 28. apríla 2023
- Nová nadstavba MIUI 14 príde do týchto jedenástich smartfónov najskôr 18. januára 2023