SEO sa chcú odhlásiť zo zmeny názvu Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

Toto Zmena názvu Google spôsobuje v komunite SEO veľký rozruch. Osobne si myslím, že to nakoniec praskne, ako mnoho iných vecí. Ale v konečnom dôsledku väčšina SEO zďaleka chce funkciu odhlásenia, ktorá by prinútila Google použiť značku názvu HTML na niečo iné, čo nájde na vašej stránke alebo ukazuje na vašu stránku.

Problém, ktorý mám s jednoducho použiteľným odhlásením alebo metaznačkou, aby som prinútil Google použiť vašu značku názvu HTML, je ten, že ho možno použiť ako predvolený na populárnych platformách CMS. Ak to teda štandardne implementujú WordPress, Wix, Joomla a ďalšie, nevyrieši to problém, ktorý sa pokúša vyriešiť Google.

Google očividne našiel spôsob, ako vylepšiť názvy, ktoré zobrazuje vo Vyhľadávaní Google, ako celok, pretože v niektorých prípadoch používa názvy HTML menej. SEO samozrejme našlo mnoho príkladov toho, že sa algoritmus Google mýli. Ale ako celok si musím predstaviť, že by to Google neprebral naživo, keby nevidel drvivú pozitívnu stránku tejto zmeny.

Heck, prieskum verejnej mienky Marie Haynesovej to dokazuje (väčšina rozrušených ľudí robí prieskumy, šťastní ľudia často prieskumy nevyplňujú – podľa nedávneho prieskumu ;-P):

Ak teda Google pridá jednoduchú možnosť odhlásenia a ľudia ju budú používať a budú vytvárať skutočne zlé názvy HTML, bude to problém pre spoločnosť Google, ktorá sa pokúša vylepšovať názvy vo výsledkoch vyhľadávania. Implementujeme teda metaznačku robots a/alebo značku x-robots-tag na to, ako hovorí prieskum Fili Wiese?

Úprimne povedané, keby som bol v spoločnosti Google, NEROBIL by som to. Čo by som robil?

V službe Google Search Console by som implementoval nástroj, ktorý by vám najskôr ukázal všetky stránky, ktoré Google nepoužíva s vašou značkou názvu HTML, a potom vám poskytne spôsob, ako sa odhlásiť hromadne alebo individuálne.

Tento prehľad by vám ukázal značku názvu HTML v porovnaní s názvom, ktorý chce spoločnosť Google použiť. Ukáže vám vašu CTR pred a po zmene z Vyhľadávania Google. Potom sa môžete informovane rozhodnúť, či chcete prinútiť Google, aby používal vašu nadpisovú značku HTML alebo použil to, s čím prišiel Google.

Navyše, väčšina majiteľov stránok začiatočníkov by pravdepodobne nevedela použiť túto správu a použili by to iba zdatnejší SEO, ktorí pravdepodobne píšu solídne značky názvov HTML. Bola by to teda výhra výhra.

Myslím si teda, že by to nemal byť meta tag, ale skôr správa Search Console s cieľom prinútiť Google používať vašu značku názvu HTML.

S ohľadom na to John Mueller zo spoločnosti Google povedal, že to, čo sa stane čoskoro, sú ďalšie zmeny a vylepšenia toho, čo spoločnosť Google urobila. Povedal to v piatkovom videu na serveri 28:32 “Mám podozrenie, že so všetkou spätnou väzbou, že sme sa dostali okolo značiek názvu, sa stane, že urobíme veľa iterácií v algoritmoch. Čo si na jednej strane myslím, že veci zlepší, na druhej strane budú SEO vždy buď ako, žiadne ďalšie zmeny. Ale dúfajme, že dôjde k rozumným zmenám alebo zmenám, o ktorých si myslíte, že majú tiež zmysel. “

John o koncepte metaznačky opt out povedal: „Hovorilo sa aj o tom, že by ste mali nejaký metaznačku opt-out alebo niečo podobné. Neviem. Osobne to nevidím tak, že by sa to dialo na prinajmenšom nie v blízkej budúcnosti, pretože je to tiež niečo, čo sme v minulosti tiež nepotrebovali. A urobiť nastavenie len preto, že algoritmus je v súčasnosti v tomto smere možno trochu agresívny, čo sa zdá byť nesprávny prístup. Pretože by mal je to niečo, čo by sme mali v algoritme vylepšiť, aby sme sa nespoliehali na ďalšie nastavenie, aby sme zvládli. “

Tu je vloženie videa:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články