V 75% týchto prepísaní sa používa Google 77% značiek HTML a H1 použitých v 75%

Žiadne komentáre

[ad_1]

Mordy Oberstein, vedúca komunikácie v Semrush, zdieľala niekoľko skutočne raných údajov o Zmena názvu Google všetci sme boli posadnutí. Stručne povedané, počet výsledkov vyhľadávania Google zobrazovaných so značkou titulu HTML na serveri SERP klesol v priemere o 77%, a keď sa to stalo, zhruba 75% používa značku H1 namiesto značky názvu HTML.

Pripomíname, že Google uviedol, že pre 80% dopytov stále používa značky názvov HTML. Mnohokrát som sa však spoločnosti Google pýtal, aké bolo použitie názvových značiek HTML pre názvy pred touto zmenou a nepočuli sme ich.

Tieto dva dátové body zverejnil dňa Twitter toto ráno. Upozorňujeme, že Mordy pozrel iba na 2 000 adries URL, takže nejde o najväčšiu vzorku údajov.

Bod prvý: Od konca júla klesol počet výsledkov zobrazených s titulnou značkou na SERP v priemere o 77%! “

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Bod dva: Nie všetky prepisy používajú H1 – prepisované názvy … zhruba 75% používa H1 namiesto značky názvu.

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Mordy dodal, že „nie všetky prepisy sú dramatické“. Povedal: “Niektorí jednoducho vypustia názov značky z názvu. Tiež mnohé H1 sú podobné značkám názvu – nemôžete vždy len” pozrieť na SERP “, aby ste videli prepísať.”

Mordy tiež len pridal tieto údaje, ktoré ukazujú, že „celkovo sa zdá, že približne 44% titulov v značkách SERP a názvoch sa zhoduje (množina údajov ~ 3 000 kľúčových slov)“. To je oveľa menej, ako uvádza 80% spoločnosť Google.

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Jedna pekná poznámka:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články