Tituly potvrdené spoločnosťou Google sa zmenili tak, že dopyt nepoužívajú

Žiadne komentáre

[ad_1]

Týždeň potom, čo Google zmenil názvy, ktoré vo svojich výsledkoch vyhľadávania vytvára, vyhľadávacia spoločnosť potvrdila, že tieto zmeny skutočne vykonala. Myslím tým, prečo o tom Google nepísal, keď si to prvýkrát všimli, mysleli si, že si to nevšimneme?

Google uviedol, že „minulý týždeň sme predstavili nový systém generovania názvov pre webové stránky“. Áno, najskôr sme sa pozreli zmena tohto názvu pred týždňom minulý utorok 17. augusta. Google potvrdil zmeny na Twitteri, ale až potom, čo bola komunita SEO taká, hej – čo ste urobili s mojimi titulmi Google?

Potom som pred niekoľkými dňami poslal e -mail na adresu Google niekoľko otázok, v tomto všetkom odpovedal Danny Sullivan z Googlu oficiálny príspevok na blogu.

V každom prípade existuje niekoľko super zaujímavých vecí, ktoré Google povedal o tejto zmene a ktoré som chcel zdôrazniť.

Nepoužívanie dopytov

Tu považujem za najväčšiu zmenu to, že spoločnosť Google uviedla, že vo všeobecnosti nebude na vytváranie názvu výsledku vyhľadávania používať vyhľadávací dopyt – to, čo hľadajúci zadal do vyhľadávacieho poľa. Spoločnosť Google napísala: „Predtým sa názvy môžu zmeniť na základe zadaného dopytu. To sa už v našom novom systéme už nestane. Je to preto, že si myslíme, že náš nový systém vytvára názvy, ktoré celkovo lepšie fungujú pre dokumenty, aby popísali, o čo ide. , bez ohľadu na konkrétny dotaz. “

Názov, ktorý teraz Google používa pre vašu stránku, nebude na základe dopytu dynamický – čo je veľká zmena.

Tituly sú stále dôležité

Google uviedol, že pre 80% názvov, ktoré používa vo výsledkoch vyhľadávania, sa stále získavajú zo značky názvu HTML. Ďalších 20% môže pochádzať zo značiek hlavičky alebo iných oblastí viditeľného obsahu na stránke. Google uviedol, že „zo všetkých spôsobov, akými generujeme názvy, je obsah z tagov nadpisov HTML stále zďaleka najpravdepodobnejšie používaný, viac ako 80% času.“

Neprestávajte teda vytvárať názvy Google.

Hlavičky sú teraz dôležitejšie

Keď je tento zoznam súčasťou 20%, zdá sa, že Google kladie väčší dôraz na značky hlavičky, H1s, H2s atď. Google povedal: „Berieme do úvahy hlavný vizuálny názov alebo nadpis zobrazený na stránke, obsah, ktorý majitelia stránok často umiestniť do značiek H1, do iných značiek záhlavia alebo ktoré sú veľké a výrazné vďaka použitiu štýlových úprav. “

Stále je možné použiť odkazy

Niekedy sme za tie roky videli, že spoločnosť Google používa na názvy nadpisov. Google uviedol, že sa to stále môže stať.

Ale znova, 80% času to bude titulná značka.

Google sa zlepší

Ak tento týždeň niečo ukázal, ukázalo sa, že táto zmena spoločnosti Google priniesla niekoľko trápnych titulov. Google si to uvedomuje, rovnako ako ja pokryté začiatkom tohto týždňa, a dokonca povedal v tomto blogovom príspevku, že urobí ďalšie zmeny a už urobil zmeny, aby sa to zlepšilo. Spoločnosť Google napísala „už vylepšuje náš nový systém na základe spätnej väzby a budeme pokračovať v práci, aby bol časom ešte lepší“.

Ak vidíte príklady problémov, nahláste ich vo fóre pomoci priamo tu. Neexistuje žiadny špeciálny formulár na odosielanie príkladov na:

Nové tituly sú lepšie

Ako už bolo povedané, Google uviedol, že vyhľadávací tím testoval tento nový spôsob výroby titulov a výsledky ukázali veľké vylepšenia, dostatočné na jeho spustenie. Google uviedol: „Naše testovanie ukazuje, že zmena, ktorú sme predstavili, prináša názvy, ktoré sú čitateľnejšie a uprednostňujú ich vyhľadávači v porovnaní s naším starým systémom.“ Myslím, že Google to bude naďalej zlepšovať na základe príkladov, ktoré sme im ukázali.

Prečo zmena?

Spoločnosť Google uviedla, že niekedy značky názvu HTML neopisujú stránku najlepšie, napísal Google. “Značky názvov HTML nie vždy popisujú stránku dobre. Najmä tagy názvu môžu byť niekedy veľmi dlhé, preplnené kľúčovými slovami a úplne im chýbajú značky titulkov alebo môžu obsahovať opakujúci sa” štandardný “jazyk.”

Teraz štandardná tabuľka nemá značku názvu, ktorá je v tomto formáte [unique content about the page] – nasleduje názov spoločnosti. Danny Sullivan to povedal tu:

Uistite sa preto, že sa nezameriavate len na dobré akčné názvy HTML, ale aj na skvelé hlavičky a obsah na svojej stránke.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články