Spoločnosť Microsoft Advertising uvádza na trh ponuky cieľového podielu zobrazení a oveľa viac

Žiadne komentáre

[ad_1]

Microsoft Advertising tento týždeň oznámil vo svojom augustovom súhrne spustila ponúkanie cieľového podielu zobrazení, ochranu Integral Ad Science (IAS), nové automatické rozšírenia, štítky pre organizáciu účtu a zmeny zjednotených účtov.

Vďaka stratégii ponúkania cien Cieľový podiel zobrazení môžete nechať spoločnosť Microsoft Advertising automaticky nastaviť vaše ponuky. Jéj. 🙂 Microsoft povedal, že je to dobré pre:

  • Viditeľnosť a povedomie: Pomáha vašej značke zviditeľniť sa počas dlhodobých alebo propagačných období.
  • Konkurenčná výhoda – Zostaňte na vrchole konkurencie tým, že maximalizujete svoj podiel zobrazení.
  • Väčší objem – optimalizáciou umiestnenia reklamy zvyšujete pravdepodobnosť vyššieho počtu kliknutí a konverzií.

Tu je postup, ako ho vybrať:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Tu je možnosť, kde sa má reklama na stránke zobrazovať:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Microsoft taktiež oznámil:

  • Integrovaná ochrana bezpečnosti značky pre celú platformu Ad Science je teraz k dispozícii na celom svete
  • Dynamická poloha vylepšuje reklamy o informácie o polohe z vašich rozšírení umiestnenia a Máp Bing
  • Dynamické multimédiá vylepšujú reklamy pomocou multimediálnych prvkov, ako sú obrázky a videá (na začiatku roka 2022)
  • Ozdobné dekorácie vylepšujú reklamy o ďalšie dekorácie, ktoré pridali partneri vo Vyhľadávacej sieti.
  • Usporiadajte svoje účty pomocou štítkov
  • Pod rovnakým účtom správcu vytvorte viacero účtov zjednotených kampaní.
  • Pod rovnakým účtom správcu vytvorte kombináciu zjednotených kampaní a účtov v expertnom režime.
  • Prepojenie s účtami správcu a z nich, ktoré obsahujú kombináciu zjednotených kampaní a účtov v expertnom režime.

Tu je snímka obrazovky novej možnosti štítkov na usporiadanie vašich účtov:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Viac sa môžete dozvedieť na Blog spoločnosti Microsoft.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články