Skóre kvality Google Ads sa s RSA nemení

Žiadne komentáre

[ad_1]

Podľa plánov spoločnosti Google zrušte podporu rozšírených textových reklám pre responzívne reklamy vo vyhľadávaní, niektorí odborníci na platené vyhľadávanie sa pýtajú, či sa zmení skóre kvality služby Google Ads. Povedala ďalej Ginny Marvin z Googlu Twitter nie, „Skóre kvality sa nemení.“

Aj keď do skóre kvality neprichádzajú žiadne zmeny, Ginny uviedla, že s touto zmenou je „najlepšie zamerať sa na silu reklamy ako nástroj na zvýšenie účinnosti vašich reklám“.

Sila reklamy Google Ads poskytuje inzerentom spätnú väzbu, ktorá vám pomôže zamerať sa na poskytovanie správnych správ svojim zákazníkom. Google uviedol, že sila reklamy má dve zložky: celkové hodnotenie, ktoré indikuje účinnosť relevantnej reklamy, a konkrétne položky akcie, ktoré môžu zlepšiť silu reklamy.

Ginny uviedla, pokiaľ ide o silu reklamy a RSA: „Inzerenti v priemere vidia, že kliknutia a konverzie sa zvýšia o 9%, keď sa sila reklamy zlepší na slabú.“

Tu sú tieto tweety:

Aby bolo jasné, skóre kvality a sila reklamy sa líšia:

Môžete sa dozvedieť viac o sile reklamy priamo tu.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články