SEO sa delia o to, ako budú ignorovať sponzorované odkazy

Žiadne komentáre

[ad_1]

Aleyda Solis uverejnila a Twitter prieskum minulý týždeň potom, čo Google zverejnil svoje návrhy okolo aktualizácia spamového odkazu a sponzorované atribúty nofollow vs rel. Prieskum ukázal, že SEO sú veľmi rozdelení na to, ako budú alebo nebudú spracovávať sponzorované odkazy.

1/3rd uviedol, že bude nasledovať odkazy (do odkazu nepridá žiadny sponzorovaný atribút nofollow alebo rel. Druhý 1/3 uviedol, že jednoducho použije rel nofollow. Posledný 1/3 uviedol, že pravdepodobne prejde na používanie programu rel sponzorovaného na tie sponzorované odkazy.

Majte na pamäti, že hoci pokyny spoločnosti Google hovoria, že musíte používať atribút nofollow alebo sponzorovaný, nemusíte používať jeden nad druhým.

Tu je prieskum Twitter, väčšinou odkazujem na druhý prieskum v príbehu vyššie:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články