SEO sa delia o to, ako budú ignorovať sponzorované odkazy
- 3. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Aleyda Solis uverejnila a Twitter prieskum minulý týždeň potom, čo Google zverejnil svoje návrhy okolo aktualizácia spamového odkazu a sponzorované atribúty nofollow vs rel. Prieskum ukázal, že SEO sú veľmi rozdelení na to, ako budú alebo nebudú spracovávať sponzorované odkazy.
1/3rd uviedol, že bude nasledovať odkazy (do odkazu nepridá žiadny sponzorovaný atribút nofollow alebo rel. Druhý 1/3 uviedol, že jednoducho použije rel nofollow. Posledný 1/3 uviedol, že pravdepodobne prejde na používanie programu rel sponzorovaného na tie sponzorované odkazy.
Majte na pamäti, že hoci pokyny spoločnosti Google hovoria, že musíte používať atribút nofollow alebo sponzorovaný, nemusíte používať jeden nad druhým.
Tu je prieskum Twitter, väčšinou odkazujem na druhý prieskum v príbehu vyššie:
… 2) Ak ešte nepoužívate rel = „sponzorované“: Aktualizujete konfiguráciu svojich sponzorovaných odkazov po tom, ako ste videli oznámenie o aktualizácii spamu v odkaze Google?
– Aleyda Solis ??? (@aleyda) 26. júl 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Autoumyvárne a upratovanie 21. novembra 2023
- Najlepšie WordPress pliginy za rok 2023 16. augusta 2023
- WordPress a jeho bezpečnosť ako na to ? 13. augusta 2023
- Aké údaje musí obsahovať firemný web? 28. apríla 2023
- Nová nadstavba MIUI 14 príde do týchto jedenástich smartfónov najskôr 18. januára 2023