Popisy úryvkov vyhľadávania Google stále používajú dotazy

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google nám druhý deň oznámil, že zmena názvu pre úryvky výsledkov vyhľadávania už nepoužíva dopyty na prispôsobenie názvu úryvkov výsledkov vyhľadávania. Popisy výsledkov vyhľadávania, úryvky, sú však stále prispôsobené na základe dopytov používateľov.

Na to som sa spýtal, keď som včera videl video zverejnené (vložené nižšie) spoločnosťou Google, ktoré bolo zaznamenané pravdepodobne pred mesiacmi, o tom, ako môžeme popis výsledkov vyhľadávania ovládať my. Vtipkoval som o jazyku okolo dopytu a o tom, ako môže byť video zastarané ešte predtým, ako bolo zverejnené. Ale pravdou je, že popisy úryvkov vo Vyhľadávaní Google, prinajmenšom k dnešnému dňu, sú stále prispôsobené na základe dotazu, ktorý zadal vyhľadávač.

John Mueller zo spoločnosti Google zdieľal tieto dva dotazy, ktoré prinášajú rovnaký výsledok s rovnakým názvom, ale iným popisom.

[fishing calendar] vs. [what’s a good day to go fishing] (klikni na zväčšenie):

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Tu bol môj vtip:

John odpovedá:

Aby som to objasnil, John robí:

Dopyt teda neprispôsobuje názov úryvkov výsledkov vyhľadávania Google, ale v súčasnosti potenciálne upravuje popisy.

Tu je video:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články