Google tvrdí, že nenahrádzajte slepo svoje značky názvov HTML titulkami Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

Teraz sa teda niektorí SEO pýtajú, či má pre vás zmysel nahradiť značku názvu HTML tagom názov, ktorý Google vybral zobraziť vo výsledkoch vyhľadávania Google. John Mueller zo spoločnosti Google povedal nie, nerobte to len tak naslepo – ak to vašim používateľom robí lepšie, určite, ale nepredpokladajte, že algoritmy spoločnosti Google sú tu.

John povedal: „To, že jeden algoritmus vyberie niečo ako názov, neznamená, že je to lepší názov.“ „Určite existujú aj situácie, kedy možno algoritmy spoločnosti Google vyberú horší názov a kde chcete ponechať ten, ktorý ste tam mali,“ dodal John.

Tu bola otázka:

Zaujímalo by nás, či by sme zmenili značku názvu stránky tak, aby zodpovedala tomu, čo Google teraz dynamicky vyberá v HTML, by to negatívne ovplyvnilo SEO? Nakoniec chceme vedieť, či by značka názvu HTML stále prinášala výhody SEO, aj keď nebola vybratá na zobrazenie.

Teraz to vieme zmena názvu nemá vplyv na poradie. John odpovedal:

Myslím, že sme sa toho stručne dotkli, ale stále záleží na tom, aby titulná značka stále slúžila na účely hodnotenia. Zmeniť to na to, čo z môjho pohľadu vybral Google, nedáva automaticky zmysel, pretože to, že jeden algoritmus vyberie niečo ako názov, neznamená, že je to lepší názov. Ale možno existujú prípady, keď algoritmy spoločnosti Google vybrali lepší názov a kde má zmysel ísť týmto smerom. Ale určite existujú aj situácie, kedy možno algoritmy spoločnosti Google vyberú horší názov a kde chcete zachovať ten, ktorý ste tam mali, alebo dokonca chcete vylepšiť ten, ktorý ste mali predtým. Nepoužíval by som teda len slepo to, čo ukazujeme vo vyhľadávaní, a povedal by som, že to musí byť najlepší názov, pretože algoritmy Google poznajú všetko lepšie. A nie je to tak, že algoritmy Google poznajú všetko lepšie.

Tu je vloženie videa:

Diskusia na fóre na Komunita YouTube.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články