Google tvrdí, že by nebolo hrozné dynamicky sa meniť súvisiace odkazy

Žiadne komentáre

[ad_1]

Často vidíte na produktových stránkach alebo dokonca na blogových príspevkoch sekciu pre súvisiace produkty alebo súvisiace príbehy. Čo keby tieto súvisiace odkazy boli také dynamické, že pri každom načítaní stránky načítal nový súbor odkazov? Je to zlé pre spoločnosť Google a vaše úsilie v oblasti SEO?

John Mueller z Googlu povedal ďalej Twitter „nebolo by to hrozné“, keby sa odkazy neustále menili. Povedal, že nie je bežné vidieť takto zriadené stránky, ale ak sa budú stále meniť, nebude to z pohľadu SEO „strašné“. Odkazy stále poskytnú spoločnosti Google kontext okolo tohto produktu alebo stránky.

John povedal: „Z hľadiska SEO tieto odkazy poskytujú viac kontextu („ tieto stránky sú podobné / podobné “) a uľahčujú prehľadávanie webu. Obvykle sa nemenia stále, ale to by nebolo byť hrozný (iba sťažuje sledovanie/ladenie). “

Otázka:

John odpovedal:

Odkazované video je na adrese 56:48 kde znela otázka „Dynamické prepojenie podľa relevantnosti v ponukách je druh otázky SEO, na ktorú som sa pokúšal dostať“. John odpovedal: „Myslím, že je to tiež celkom bežné, takže väčšina blogov má nastavené, že v spodnej časti sú v podstate prepojené súvisiace príspevky. A to je v zásade ten istý smer, o ktorom hovoríte, kde je čokoľvek na zadnom konci. keď rozpoznáme, že ide o niektoré kľúčové slová v aktuálnom príspevku na blogu, máme podobné kľúčové slová a ďalšie blogové príspevky, na ktoré ich prepojím. A to funguje dobre pre používateľa a tiež poskytuje Googlu viac kontextu, keď prehľadáva webové stránky, takže si myslím, že to celkom dobrý prístup. “

Diskusia na fóre na Twitter.

Tu je trochu viac:

Poznámka: Toto bolo vopred napísané a plánuje sa zverejnenie dnes momentálne offline pre Succos.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články