Google hovorí, že neexistuje žiadny rozdiel v hodnote SEO medzi atribútmi Nofollow, UGC alebo sponzorovaných odkazov

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Mueller zo spoločnosti Google potvrdil to, čo už podľa mňa povedal, že medzi tromi atribútmi odkazov nie je rozdiel v hodnote SEO. Google podporuje nofollow a tiež atribúty UGC a sponzorované odkazy. Pokiaľ ide o rozdiel v hodnote SEO, nič také neexistuje, všetky robia to isté – čo nie je odovzdávanie žiadnej hodnoty odkazu zo zdrojovej stránky.

John dostal otázku: „je spätný odkaz nofollow lepší, rovnaký alebo horší ako odkaz ugc a sponzorovaný spätný odkaz?“ John odpovedal ďalej Twitter “Nie je žiadny praktický rozdiel, pokiaľ ide o “SEO-hodnotu” pre stránku, na ktorú odkazujete.”

Tak prečo existujú rôzne atribúty, to je pre Google na samom konci.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články