Brian Wallace o meraní úspešnosti infografík

Žiadne komentáre

[ad_1]

V prvej časti sme hovorili o tom, ako Brian Wallace NowSourcing dostal do infografiky, ako to nie je len o odkazoch, ale oveľa viac a pár skvelých skóre, ktoré s nimi mal. V druhej časti hovoríme o meraní úspešnosti infografiky a ďalších možnostiach využitia infografiky.

Spýtal som sa Briana, ako sa dá merať úspešnosť infografiky, a často povedal, že ide o autoritu domény (metrika DA Moz) je jednou z metrík, ktoré používajú. Koľko odkazov a aká bola DA týchto odkazov, ich výsledkom je. Primárne sa teda pozerajú na množstvo a kvalitu odkazov, ktoré infografika generuje. Niekedy získajú čísla návštevnosti, ale často nie sú schopní tieto údaje získať.

Spomenul aj nástroj s názvom CoverageBook a tento nástroj meria veľa metrík týkajúcich sa vášho úsilia v oblasti PR. Povedal, že jeho klienti sú celkom spokojní so správami, ktoré dostávajú z tohto nástroja, pokiaľ ide o predvádzanie úspechu konkrétnej infografiky.

Takmer som najal Briana bez akéhokoľvek záujmu o DA, ale s cieľom zvýšiť povedomie o produkte alebo službe, ktoré mnohí nepoznajú. Teda propagovať zaujímavé údaje, ktoré produkt alebo služba môže mať, aby sa produkt stal známejším.

Pomáhajú tiež redakciám vytvárať nové nápady na obsah, keď je nedostatok zamestnancov. Nejde teda len o DA, ale aj o nápady na vytváranie obsahu pre tlačové agentúry. Podelil sa aj o niekoľko úspešných infografík, ktoré mal v priebehu rokov.

Tiež stručne diskutujeme o uzatváraní týchto častí obsahu v porovnaní s ich neprideľovaním a o výhodách a nevýhodách. Existuje aj koncept infographic white papers, čo je dlhšia forma infografiky, ktorá v niektorých prípadoch funguje.

Viac o Brianovi Wallaceovi @nowsourcing sa môžete dozvedieť na sociálnej sieti.

Na odber nášho kanála YouTube sa môžete prihlásiť prostredníctvom kliknutím sem aby ste si nenechali ujsť ďalší vlog, kde robím rozhovory. Mám naplánovanú peknú zostavu rozhovorov so SEO a SEMS, z ktorých mnohé si nechcete nechať ujsť – a sľubujem, že budem tieto vlogy časom zlepšovať. Ak máte záujem o rozhovor, vyplňte tento formulár a uveďte svoje údaje.

Diskusia na fóre na YouTube.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články