Bola tento týždeň aktualizovaná služba Vyhľadávanie Google? Zmiešané signály.

Žiadne komentáre

[ad_1]

Aktualizácia algoritmu Google

Za posledných niekoľko dní vykazovali nástroje na sledovanie vyhľadávania Google, niektoré z nich, obrovské skoky v zmenách vo výsledkoch vyhľadávania Google. Niektorí nie, mnohí áno. Klebetenie sa v skutočnosti nezhodovalo s hrotmi. Mnohí sa ma pýtajú, či tam bol a Aktualizácia vyhľadávania Google? Som si istý, že si myslím, že nástroje boli vyvolané niektorými zmenami používateľského rozhrania.

Možno to vyvolalo nový široký, tlačidlo na špičkovom dizajne panela znalostí zdalo sa, že sa to začne tento týždeň. Možno to súvisí s novým nepretržité posúvanie na mobile? Možno je to tým, že odsadené výsledky sú teraz zapnuté 40% výsledkov? Nie som si istý, ale chatovanie je veľmi obmedzené, pokiaľ ide o SEO, ktorí sa sťažujú na zmeny v rebríčku.

The WebmasterWorld počnúc 12. októbrom má obmedzené chatovanie, ale to môže byť z reakcie na víkendová aktualizácia. Preto je ťažké povedať na základe chatrčenia, kedy boli sťažnosti od …

Veľmi prchavé a všímajúce si moje staršie články odpadávajú ako muchy. Mám pocit, že som na bežiacom páse pri rýchlosti 50 km / h.

Dnes opäť premávka v USA klesá ako o deviatej ráno. Zníženie o 39% v porovnaní s poslednými štyrmi utorokmi o 14:00. Opäť odišla aj európska doprava … Francúzsko, Nemecko a takmer všetky ostatné krajiny západnej Európy odišli. Je jasné, že toto je nová guličková hra s Googlom. Očakávajte oveľa nižšiu návštevnosť počas hlavných predajných hodín (20-18:00?). Nevidím to ako test, už je to zapečené.

Google tieto zmeny určite zavádza v rámci širšieho a širšieho spektra vyhľadávaní v USA. Zabilo to všetky moje najdôležitejšie hľadania ako rakovina. To tiež vysvetľuje, prečo to každý z nás zažíva v rôznych časoch, keď sa to vyvíja, nie všetky súčasne.

Dnes som skúmal, prečo jedna skupina výrazov, ktoré som 15 rokov hodnotil vysoko, prináša za posledných desať dní o 30 až 40% nižšiu návštevnosť. Rozloženie stránky bolo úplným zmätkom! Google otvára stránku s tromi reklamami, potom s blokom navrhovaných známych osobností súvisiacich s vyhľadávaním na základe Wikipédie, potom s miestnymi výsledkami, potom s obrázkami, s jedným organickým výsledkom, videami z youtube a potom s ďalším blokom so štyrmi reklamami na prvej stránke! V hornej časti druhej stránky pokračovali štyri reklamy, takže potom ste získali iba organické výsledky. Celé to bol zmätok a zmätok a vidím, ako inzerenti pri toľkých reklamách na stránke tiež získajú malý alebo žiadny skutočný úžitok.

Moja návštevnosť z USA stále klesá … dnes začína na -66% a moja domovská stránka je -35% a hlavné vstupné stránky dnes klesajú -35% až -60%. Je to smrteľné pre každého … Ani nevidím, ako by prospeli veľkým webom s najvyšším hodnotením alebo inzerentom s obrovským rozpočtom.

Páni, dnes je mimoriadne hrozný deň. Od konca septembra klesá z týždňa na týždeň. Úžasné. Vďaka Google!

Tu sú uvedené nástroje, ktoré ukazujú, že RankRanger je v strede týždňa pokojný, ako aj ostatné, ale niektoré sa začínajú objavovať dnes ráno – možno sa chystá ďalšia víkendová aktualizácia?

Mozcast:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Semrush:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Rozšírené webové rebríčky:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Accuranker:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Kognitívne SEO:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

RankRanger:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

SERPmetrics:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Algoroo:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Takže opäť nie je jasné, či došlo k skutočnej aktualizácii algoritmu hodnotenia vyhľadávania Google alebo či zmeny používateľského rozhrania vypínajú sa niektoré zo sledovacích nástrojov?

Co si vsetci myslite

Diskusia na fóre na WebmasterWorld.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články