Ako spoločnosť Google hodnotí správy, videá, obrázky, vybrané úryvky a ďalšie funkcie vo vyhľadávaní

Žiadne komentáre

[ad_1]

Gary Illyes spoločnosti Google v najnovšom podcaste popísal, ako spoločnosť Google hodnotí funkcie alebo univerzálne výsledky v celkovom používateľskom rozhraní výsledkov vyhľadávania Google. Stručne povedané, každá funkcia (tj správy, videá, obrázky, vybrané úryvky atď.) Ponúka vo výsledku požadovanú pozíciu, požaduje pozíciu X a ponúka za ňu ponuku. Celkový vyhľadávací nástroj Google, ktorý rozhoduje, kam by mal ísť, na základe niekoľkých faktorov. Toto som zakryl na Pozícia vyhľadávacieho modulu ale je to veľmi zaujímavé a chcelo by sa to pokryť aj tu.

Páči sa mi, ako John Mueller zhrnul Garyho opis v podcaste. John povedal: „Je to skoro ako všetky tieto rôzne indexy alebo druh obsahu má svoj vlastný vyhľadávací nástroj a v zásade hovoria, že môj výsledok je super relevantný alebo relevantný. A potom existuje niečo ako super vyhľadávanie. motor na vrchole všetkých týchto vyhľadávačov, ktorý ich všetky kombinuje? “ Gary odpovedal: „Technicky áno.“

Stručne povedané, Google priraďuje skóre každému výsledku vo svojom indexe. Potom môže odovzdať skóre jednotlivým vertikálnym indexom. Skóre výsledkov obrázkov sa teda presúva do indexu obrázkov, skóre výsledkov videa do indexu videa a podobne. Potom Google umožní funkciám alebo vertikálnym vyhľadávacím nástrojom požiadať o požadovanú pozíciu ponúkaním cien na požadovanú pozíciu, napríklad formou aukcie. Opäť je veľmi dôležité pochopiť, že Google týmto nehodnotí jednotlivé výsledky (tj. Konkrétny obrázok alebo konkrétne video a podobne), ale skôr rozhoduje, či by sa mal v hlavnej časti zobrazovať rámček s obrázkom alebo pole s najlepšími príbehmi alebo zoznam videí. webové výsledky. Ďalšia vec je, aké obrázky alebo videá sa v tomto poli zobrazujú.

Tieto zvislé indexy alebo funkcie môžu „tiež hovoriť, že nechcem druhú pozíciu, tretiu pozíciu, štvrtú pozíciu alebo podobne. Chcem iba prvú pozíciu,“ vysvetlil Gary. Niektorí môžu požadovať konkrétne polohy, povedal Gary „„ Uprednostnili sme polohy pre niečo, ako sú napríklad výsledky videa. “ Súvisiace vyhľadávania si často vyžadujú aj spodnú časť stránky.

Potom sa John opýtal Garyho, ako sa Google rozhoduje, kedy má vo výsledkoch vyhľadávania zobrazovať aký index. A Gary povedal, že kliknutia môžu Googlu pomôcť rozhodnúť sa. John sa opýtal „Ako rozoznám, či by sme mali zobrazovať obrázky alebo videá? Alebo nie? Je to niečo podobné ako vyhľadávanie videa?“

Gary povedal „naučíme sa to“. Ako sa to Google učí? Podľa toho, čo hľadajúci chcú a kliknú na to. Gary povedal: „Takže, ako keď hľadáte niečo, čo bežne neobsahuje obrázky alebo videá, a klepnete na kartu s obrázkami na stránke s výsledkami. Potom v podstate učíte Google, že tu bol náhodný človek, ktorý chcel obrázky pre tento konkrétny dopyt. A ak to robí dosť používateľov, potom v podstate učíte Google, že tento dopyt by si mohol zaslúžiť obrázky, videá alebo čokoľvek iné. “

Podcast si môžete vypočuť tu:

Super zaujímavé. A som si istý, že to spôsobí, že Google znova použije údaje o kliknutiach a CTR na diskusiu o hodnotení. 🙂

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články