10 najúspešnejších marketingových WooCommerce

Žiadne komentáre

Budete prekvapení, keď zistíte, že WooCommerce zamestnáva o niečo viac ako tretinu všetkých existujúcich obchodov na internete. Je to komerčný plugin, ktorý beží na známej viacúčelové platforme WordPress. V dnešnom vysoko konkurenčnom obchodnom prostredí je pre majiteľa obchodu veľmi dôležité propagovať svoj obchod WooComemrce pomocou rôznych marketingových techník, aby bolo možné prilákať zákazníkov a predávať viac produktov. Ako to môžu urobiť?

  1. Najprv komplexný marketingový výskum

Vždy pamätajte, že komplexný marketingový výskum vytvára základ pre rozhodovanie o stratégii a programu pre rozvoj podnikania a budúcich marketingových aktivít spoločnosti. Odporúčame teda najprv vykonať marketingový prieskum, aby bolo možné identifikovať potenciálnych zákazníkov, ich preferencie, lajky a hlavné konkurentmi atď. To vám umožní analyzovať potreby spotrebiteľov a určiť konkrétne marketingové stratégie ako stanovené ciele a stratégie. Nástroje marketingového výskumu môžete použiť na vykonávanie marketingového výskumu a ľahkému a rýchlemu zhromažďovanie požadovaných dát.

  1. Optimalizujte svoj e-obchod pre všetky vyhľadávače

Skutočný rast vášho elektronického obchodovania do značnej miery závisí na jeho viditeľnosti v rôznych vyhľadávačoch. Väčšina ľudí vyhľadáva produkty online, zhromažďuje o nich viac informácií, hodnotí ich klady a zápory, číta recenzie zákazníkov a vykonáva transakcie. Ak chcete zvýšiť hodnotenie svojho webu, optimalizujte ho pre viac vyhľadávačov. Zoznámte sa s najnovšími pravidlami SEO a optimalizujte svoje webové stránky s ohľadom na potreby zákazníkov. Na základe kvality optimalizácia bude váš web hodnotený ako SERP rôznych výsledkov vyhľadávania. Ak sa váš web alebo jeho webové stránky radí medzi najlepšie výsledky vyhľadávania pri predných vyhľadávačov, získate viac obchodných príležitostí a šancí na rozšírenie internetového podnikania. Väčšina ľudí optimalizuje svoje webové stránky pre Google, pretože sa používajú globálne. Musíte teda optimalizovať svoj web podľa pokynov spoločnosti Google pre SEO. Každý deň budete môcť získať významné obchodné príležitosti.

  1. Urobte oznámenie o predaji produktov na základe urgentného základu

Vykonaním malých zmien na svojom webe a nastavením odpočítavanie času môžete hromadne predávať užitočné produkty. Je založené na psychológiu presviedčanie a chýbajúcich dobrých príležitostí na kúpu vysoko hodnotných produktov. Môžete použiť rôzne časovača odpočítavanie: časovač zásob, obdobie zliav, ktoré čoskoro skončí, alebo časovač akcií doručenie zdarma. Obmedzené obdobie predaja podnecuje ľudí, aby kupovali požadované veci rýchlo.

Okrem toho je nedostatok tovaru nabáda k prijatiu opatrení. Ak je akcie k dispozícii po obmedzenú dobu, aj nezaujímavý kupujúci bude týmto veciam venovať pozornosť a kupovať je rýchlo. Môžete integrovať špeciálne pluginy pre WooCommerce a nastaviť časovač na produkt alebo kategóriu pre daný dátum a čas. Za týmto účelom môžete ľahko najať spoločnosti ponúkajúce služby vývoja vlastných pluginov, pretože vám nielen pomôžu vybrať ten správny plugin WooCommerce pre váš obchod, ale tiež zvýši efektivitu predaja vašich produktov. Od zákazníkov tak získate úžasnú odpoveď.

  1. Vytvárajte nových potenciálnych zákazníkov a predaja prostredníctvom sociálnych médií

Pre bežné jednotlivca sú weby sociálnych médií miestom stretávania. Umožňuje im kedykoľvek nahrávať obrázky / videá / audia atď. A pohodlne komunikovať s priateľmi, príbuznými a susedmi. Pretože počet užívateľov sociálnych médií s každým ďalším dňom rastie, obchodnej organizácie začali inzerovať svoje produkty a služby na rôznych kanáloch sociálnych médií s cieľom zvýšiť povedomie o značke, informovať zákazníkov a generovať potenciálnych zákazníkov a predaj. Analyzuje teda vaše zdroje a vytvára vhodnú marketingovú kampaň v sociálnych médiách, ktorá generuje viac potenciálnych zákazníkov.

  1. Oslovte všetkých potenciálnych zákazníkov

Vždy majte na pamäti, že každý návštevník vášho obchodu WooCommerce je jednotlivec a mal by sa mu venovať náležitý význam. Mnoho návštevníkov začne proces nákupu produktu, ale opustí ho bez vykonania transakcie. Existuje mnoho ľudí, ktorí chcú vykonať nákup, ale neurobili to z nejakého dôvodu. Musíte chytiť týchto zákazníkov. Aj keď je možné sa pokúsiť o uzavretí nákupe pomocou opustených zásuvných modulov košíka, pluginy zoznamu želaní sú vhodné pre zacielenie na kohokoľvek, kto si prezerá váš web. Niektorí zákazníci mohli zmiznúť bez povšimnutia, pretože ste im nedali príležitosť uložiť produkt k nákupu alebo položiť otázky týkajúce sa produktu pred rozhodnutím o jeho nákupe. Ak chcete predať viac produktov, použite spoľahlivú marketingovú stratégiu pripomenutie e-mailom.

  1. Implementujte prispôsobené predajné techniky pre zvýšenie predaja

Keď si prispôsobíte svoj obchod WooCommerce, dáte svojim zákazníkom pocit hodnoty v dave veľa obsahu. Zákazníci často dostávajú e-maily z rôznych internetových obchodov, ale ignorujú ich. Budú si však toho všimnúť, ak je kontaktujete menom a ponúknete výber tovaru a služieb so zľavami a propagačnými akciami podľa ich preferencií.

  1. E-mailový marketing

 Email Marketing je jedným z najúčinnejších spôsobov, ako osloviť cielené zákazníkov, predstaviť zákazníkom nové produkty a služby a pomôcť im vykonávať transakcie. Preto by ste mali vytvoriť dobre naplánovaný e-mailový marketingový plán a dôsledne ho implementovať. Pomocou softvéru CRM, špecializovaného e-mailového marketingového softvéru alebo priameho poštového marketingu môžete zhromažďovať, segmentovať a oddeľovať zákaznícke dáta v rôznych skupinách a vytvárať personalizované informačné bulletiny. Dodávajte tieto informačné bulletiny správnym zákazníkom, aby ste získali viac obchodných príležitostí, generovali potenciálnych zákazníkov a posunuli svoje podnikanie na ďalšiu úroveň.

  1. Častá komunikácia s aktívnymi nakupujúcimi

Musíte si všimnúť, že na stránkach produktov Amazonu sú zverejnené najobľúbenejšie otázky zákazníkov spolu s odpoveďami na produkty a zákazníkov. Je to efektívny spôsob, ako vytvoriť obsah produktu a odpovedať na otázky, ktoré môže zákazník mať pred kúpou. Ak zverejníte odpovede na populárnej otázky týkajúce sa produktu vopred, iba malý počet zákazníkov bude cítiť potrebu používať chat alebo iné podporné funkcie. Váš tím podpory príde do akcie. Vždy majte na pamäti, že suchý technický opis vôbec nefunguje. Komunikujte so zákazníkmi a čo najskôr vyriešte ich problémy, aby ste boli šťastní a predali viac produktov.

  1. Externý marketing obsahu

Obsahový marketing je kanál, ktorý vám umožní zachytiť publikum, ktoré vám umožnia opakovať podnikania. Stáva sa to preto, že úsilie o marketing obsahu je zamerané na poskytovanie vysoko kvalitných užitočných informácií návštevníkom a na pomoc im pri výbere a používaní produktu. Pomáha tiež zvyšovať povedomie o značke, vytvárať a zvyšovať dopyt po produktoch, zvyšovať hodnotenia webových stránok, unikať cenovým vojnám s konkurenciou atď.

Všetci jednotlivci obchodného marketingu v oblasti elektronického obchodovania musí vedieť, že obsahový marketing má variáciu – externý marketing obsahu. Jeho cieľom je nadviazať komunikáciu s predstaviteľmi verejnej mienky a blogerov, ktorí sú sledovaní vašimi potenciálnymi kupcami, a prilákať autoritatívne odkazy na váš web zverejnením zaujímavého obsahu na stránkach tretích strán. Jedná sa o časovo náročný kanál, ktorý vyžaduje komunikáciu a správne kŕmenie vašich produktov, článkov, fotografií a videí. Pomôže vám to zvýšiť povedomie o značke, zvýšiť prevádzku vyhľadávanie a získať viac obchodných príležitostí.

  1. Sledovanie konverzií

Keď propagujete svoj obchod WooCommerce pomocou rôznych taktík SEO, nastavte sledovanie cieľov v analytických systémoch pomocou Google Analytics alebo iných podobných nástrojov. Analytický systém by mal sledovať konverzie, napríklad počet užívateľov, ktorí kompletne dokončili všetky fázy predajné cesty na webe, transakcie, denné návštevy, sťahovanie prémiových produktov atď. Umožňuje vám zistiť, čo funguje a čo nefunguje pre váš web. Vo svojom podnikaní môžete vykonávať zmeny podľa toho, čo sa deje, a rozšíriť podnikanie WooCommerce o skoky a medze.

Poďme to všetko uzavrieť

Všetci majitelia webových stránok elektronického obchodovania hľadajú spôsoby, ako zvýšiť predaj a získať viac potenciálnych zákazníkov. Tieto marketingové metódy WooCommerce vám pomôžu získať primerane rýchle výsledky. Stačí analyzovať svoje stránky a vyvinúť jedinečné technológie v súlade s vašou firmou. Šťastný predaj!

Pozrite si články

Zobraziť všetky články