Ak váš obchod beží na WooCommerce, vaša práca bude oveľa jednoduchšie. Tento praktický zásuvný modul pre elektronický obchod umožňuje vytvárať rôzne typy predaja bez väčších ťažkostí. Stále však musíte starostlivo pripraviť a naplánovať svoj predaj, aby ste sa uistili, že sa stane úspešným pre vás i vašich zákazníkov. V tomto článku preberieme výhody spustenie predaja vo vašom obchode WooCommerce. Budeme hovoriť o rôznych typoch predajov, ktoré môžete vytvoriť, a tiež o tom, ako ich môžete propagovať a rozširovať. Začnime!
Prečo je chytré prevádzkovať predaj v obchode WooCommerce
Pravdepodobne už poznáte WooCommerce. Koniec koncov, je to najpopulárnejší riešenie elektronického obchodovania na svete a používa sa na napájanie takmer štvrtiny všetkých internetových obchodov. Existuje mnoho dôvodov, ale jedným z nich je, že plugin WooCommerce umožňuje neuveriteľne jednoduché spustenie internetového obchodu, bez ohľadu na úroveň vašich skúseností.Jedným z kľúčových aspektov maloobchodu, ktorý WooCommerce zvládne obzvlášť dobre, je predaj. Prevedenie predaja ponúka mnoho výhod, v neposlednom rade to, že pomáha prilákať viac zákazníkov do vášho obchodu. Faktom je, že zákazníci milujú predaj. Predaj tiež povzbudí ľudí, aby nakupovali viac, a môžete ich použiť na prilákanie nových aj bývalých zákazníkov.
Našťastie WooCommerce uľahčuje prevádzkovanie veľkého množstva propagačných akcií. Najlepšie zo všetkého je, že platforma elektronického obchodovania taktiež umožňuje sledovať vaše dáta po skončení predaja, čo môžete použiť na zlepšenie budúcej propagácie. Podrobnejšie sa pozrieme na túto možnosť neskôr.
1. kupónové kódy
Kupónové kódy sú ďalším klasickým marketingovým nástrojom pre prilákanie potenciálnych zákazníkov. V prípade, že nie ste oboznámení s týmto konceptom, jedná sa o krátky kód, ktorý môže zákazník počas procesu platby zadať, aby získal ďalšie ponuky alebo zľavy na svoju objednávku. Jedná sa o priamu a obohacujúce techniku, ktorá jasne ukazuje prínos pre zákazníka. Väčšina kódov kupónov uplatnia percentuálne zľavu na celú objednávku zákazníka alebo na konkrétnu položku (bez daní a poštovného) a zvyčajne nebude kombinovateľná s inými ponukami. WooCommerce obsahuje v predvolenom nastavení veľa funkcií pre správu kupónov. K nim sa dostanete prístupom na WooCommerce> Coupons. Keď pridáte nový kupón, môžete určiť kód, ktorý budú zákazníci používať pri uplatňovaní.
2. Doprava zdarma
Vedeli ste, že doprava zdarma je pre zákazníkov online najdôležitejšie motiváciou? Nie je ťažké pochopiť prečo. Prepravné náklady môžu výrazne zvýšiť konečnú cenu objednávky, najmä ak sa zákazník nachádza ďaleko od miesta, kde sídli váš obchod. Lákadlo na bezplatnú (alebo dokonca len obmedzenú) dopravu môže byť preto silným motivátorom, ktorý ich presvedčí, aby dokončili nákup. WooCommerce vám umožňuje vytvoriť bezplatnú prepravnú ponuku niekoľkými rôznymi spôsobmi. Najprv môžete použiť metódu nulovým kupónom kódu, ktorú sme popísali vyššie, pre dopravu zdarma. Alternatívne môžete tiež nastaviť – dopravu zadarmo ako dostupnú možnosť pre danú zónu dopravy. Obe metódy vám dávajú veľa slobody pri rozhodovaní o tom, ako doprava zdarma funguje a kto ju môže použiť. Môžete napríklad na obmedzenú dobu ponúknuť dopravu zadarmo u všetkých objednávok v určitej výške, vytvoriť vyhradený kupón, ktorý distribuujete konkrétnym zákazníkom, alebo šíriť slová prostredníctvom svojich kanálov sociálnych médií. V každom prípade to vaši zákazníci určite ocenia.Jedným z kľúčových aspektov maloobchodu, ktorý WooCommerce zvládne obzvlášť dobre, je predaj. Prevedenie predaja ponúka mnoho výhod, v neposlednom rade to, že pomáha prilákať viac zákazníkov do vášho obchodu. Faktom je, že zákazníci milujú predaj. Predaj tiež povzbudí ľudí, aby nakupovali viac, a môžete ich použiť na prilákanie nových aj bývalých zákazníkov.
Našťastie WooCommerce uľahčuje prevádzkovanie veľkého množstva propagačných akcií. Najlepšie zo všetkého je, že platforma elektronického obchodovania taktiež umožňuje sledovať vaše dáta po skončení predaja, čo môžete použiť na zlepšenie budúcich propagáciou. Podrobnejšie sa pozrieme na túto možnosť neskôr.
3. Zľavy “Produkt dňa”
Ako sme už spomenuli, predaj je perfektným spôsobom, ako vyzdvihnúť konkrétne produkty. Tento typ ponuky môžete vytvoriť pomocou rozšírenia Products of the Day. Tento nástroj umožňuje určiť jeden alebo viac produktov pre daný deň, ktoré budú zvýraznené na vašom webe elektronického obchodovania pomocou widgetu. Štandardne je to jednoduchý spôsob, ako podporiť predaj konkrétnych produktov.
4. Výhradný predaj len pre členov
Predaj nie je užitočný len pre privádzanie nových zákazníkov. Môžete ho tiež použiť na odmeňovanie súčasných užívateľov a členov. Ponuka exkluzívnych ponúk môže výrazne zvýšiť lojalitu zákazníkov. Pokiaľ ide o WooCommerce, máte pre tento typ kampane rad možností. Môžete napríklad vytvoriť kódy kupónov, ktoré môžete rýchlo distribuovať vybraným užívateľom, napríklad prostredníctvom e-mailového spravodajcu. Ak chcete zabezpečiť, aby tento kód nemohol uniknúť alebo aby ho nemohli použiť nečlenovia, môžete zadať aj presné e-mailové adresy, ktoré môžu kupón použiť. Môžete tiež použiť rozšírenie WooCommerce Memberships, ktoré vám umožní nastaviť zľavy na základe rôznych úrovní členstva. Toto rozšírenie poskytuje veľa funkcií súvisiacich s predajom, ako sú napríklad ponuky pre členov.
5. Zľavy na budúce nákupy
Už sme diskutovali o výhodách odmeňovania existujúcich zákazníkov za budovanie vernosti značke. Ďalším šikovným spôsobom, ako to dosiahnuť, je ponúknuť zľavy, ktoré môže zákazník použiť pri ďalšom nákupe. Existuje niekoľko spôsobov, ako to dosiahnuť vo WooCommerce. Najjednoduchší spôsob je vytvoriť kupónový kód, ktorý distribuujete svojim zákazníkom. Rozšírenie Follow Ups túto metódu ešte uľahčuje, pretože umožňuje zákazníkom automaticky zasielať e-maily s upozornením na kód kupónu. Môžete tiež nastaviť systém odmien, ktorý zákazníkom poskytne ‘body’ pri nákupe. Tieto body potom môžu použiť pri neskorších objednávkach na získanie zľavy, ktorá zodpovedá relatívnej sume, ktorú zarobili. Rozšírenie bodov a odmien uľahčuje pridanie takéhoto systému do vášho obchodu.
Čo robiť po skončení predaja
Možno si myslíte, že akonáhle skončí predaj, zostáva len spočítať peniaze, ktoré ste zarobili, a pripraviť sa na ďalšiu propagáciu. To však zďaleka nie je ideálny spôsob, ako pristupovať k predajnú stratégiu. Ak nebudete mať čas analyzovať výsledky svojich predajných kampaní, nebudete schopní optimalizovať budúce ponuky, aby ste dosiahli ešte lepšie výsledky.
Ak to chcete vykonať vo WooCommerce, odporúčame si zakúpiť rozšírenie Google Analytics. To vám poskytne podrobné informácie o správaní vašich užívateľov a nákupných zvyklostiach. Aj keď po predaji je ešte veľa čo zvážiť, jedná sa o najdôležitejšie výsledky, ktorým by ste mali venovať pozornosť:
• Záujem a využitie. Koľko užívateľov prejavilo záujem o váš predaj oproti počtu skutočne dokončených nákupov? To vám ukáže, či budete musieť nabudúce tvrdšie pracovať, aby ste obchod uzavreli.
• Čas a trvanie. Budete tiež chcieť zvážiť, či by sa mohlo zlepšiť načasovanie predaja. Ak to chcete urobiť, môžete porovnať výsledky najnovšej propagácie s podobnými ponukami, ktoré prebiehali v rôznych ročných obdobiach.
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024