Značky hlavičky Google vs Zmena úryvku v názve značky nesúvisí s hodnotením pasáže

Žiadne komentáre

[ad_1]

Pred niekoľkými dňami sme priniesli správu, že mnohí si všimnú zmenu v tom, kde spoločnosť Google používa tag nad záhlavím častejšie v týchto dňoch pre odkaz na úryvok výsledku vyhľadávania Google. Niektorí naznačujú, že táto zmena (ktorá v súčasnosti nie je taká obrovská) súvisí s hodnotením priechodov – nie je.

Marie Haynes tweetovala o tejto teórii, ale nebola to len ona, bolo to milé množstvo ľudí, ktorí sa ma pýtali, či spolu títo dvaja sú. Teória je, že Google hľadá konkrétnu pasáž a ako to súvisí s dopytom, a potom z tejto pasáže vytiahne hlavičku, nie nadpis. Tu chápem logiku, ale moja pôvodná myšlienka bola nie, toto spolu vôbec nesúvisí. Prečo? Pasážové indexovanie je opäť o stránkach, ktoré nie sú dobre zorganizované, super dlhé a pravdepodobne na nich nie sú značky hlavičky.

Každopádne, tu je Mariin tweet:

Zavolal som Dannyho Sullivana z Googlu, aby som potvrdil, že tieto dva nesúvisia:

Takže nie, prechodné poradie a táto zmena hlavičky/názvu nie sú spojené.

Zdá sa, že ide o skutočnú a zámernú zmenu zo strany spoločnosti Google, ako to uviedol John Mueller zo spoločnosti Google na Twitteri:

Ale opäť nesúvisí s pasážami.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články