Webové stránky Shopify zobrazujúce A (1) v názve vo Vyhľadávaní Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

Väčšina SEO sa pri prehliadaní webových stránok často pozerá na značky názvov, teda ja áno, kým bežný človek nie. Takže ste pravdepodobne videli čísla na paneli kariet predstavujúce počet neprečítaných priamych správ alebo žiadosť o rozhovor. Stránky Shopify pomocou skriptu chat-bot pridávali 1 do názvov stránok a to je to, čo Google indexoval.

Caio Barros zo spoločnosti Google o tom písal v Pomocník pre správcu webu Google fóra hovoriace „niektoré webové stránky Shopify zobrazujú (1) v názvoch výsledkov vyhľadávania.“

Stručne povedané, táto funkcia rozhovoru pridávala (1) k značkám názvu, keď Googlebot prehľadával stránky. Google potom indexoval a zobrazil (1) vo výsledkoch vyhľadávania. Odvtedy funkcia rozhovoru odstránila (1) zo značky title, a preto keď Googlebot znova indexovo prehľadá a indexuje stránky, (1) by už nemalo byť v značke title a Google nakoniec prestane zobrazovať (1) v názve názvu v výsledky vyhľadávania.

Caio Barros povedal:

Dostali sme niekoľko hlásení o „(1)“ zobrazenom v niektorých tituloch vo výsledkoch vyhľadávania. Po určitom vyšetrovaní si naši odborníci na produkty všimli, že toto správanie sa vyskytlo na webových stránkach vytvorených v službe Shopify, ktoré používali četovaciu aplikáciu. Zdá sa, že tieto stránky používali skript chatovacieho robota, ktorý pridal „(1)“ do prvku nadpisu stránky. Názvy zmenené pomocou JavaScriptu je stále možné vybrať a použiť ako odkazy na názvy vo Vyhľadávaní.

Zdá sa však, že tento skript bol opravený tak, že už nemení prvok názvu stránky, takže keď Googlebot znova spracuje stránky, už nebude vidieť „(1)“ ako súčasť názvu stránky, a môžeme to považovať pri vytváraní odkazov na nadpis vo Vyhľadávaní. Majte na pamäti, že odkazy na nadpis vo Vyhľadávaní nie sú vždy úplne rovnaké ako prvok nadpisu stránky, takže nie je zaručené, že Google tento prvok okamžite po opätovnom spracovaní zahodí.

Na opätovné spracovanie stránok nie je potrebné robiť nič zvláštne. Postupom času by sa to malo stať automaticky. Stránky indexovo prehľadávame a opätovne spracovávame rôznymi rýchlosťami, zvyčajne uvidíte, že dôležité stránky, ako napríklad domovská stránka lokality, sú prepracované pomerne rýchlo, maximálne do niekoľkých dní. Opätovné spracovanie ostatných stránok môže trvať dlhšie.

John Mueller pridal tip na Twitter hovorí Tip na nadpis: ak použijete miniaplikáciu/skript, ktorý zmení názvy vašich stránok, tieto zmenené názvy sa dajú tiež použiť na vyhľadávanie.“

Takto vidím názov tohto tweetu na mojom paneli kariet, hoci Googlebot tieto informácie nepodáva, takže vo výsledkoch vyhľadávania má normálny názov názvu.

Google to však ukazuje správne, pretože Twitter to neukázal Googlebotovi:

kliknite pre plnú veľkosť

Diskusia na fóre na Pomocník pre správcu webu Google.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články