Vylúčenia obsahu zo služby Google Ads neovplyvňujú hodnotenie Vyhľadávania Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

Služba Google Ads obsahuje množstvo pravidiel, ako by ste si predstavovali, a niektoré z nich sú k dispozícii vylúčenia obsahu ako citlivý obsah, obsah pre dospelých a podobne. Tieto štítky, ktoré sú nastavené v službe Google Ads, neovplyvňujú organické výsledky vyhľadávania Google.

Johna Muellera z Googlu sa pýtali, či štítky Google Ads v tejto oblasti môžu ovplyvniť alebo poškodiť vaše organické hodnotenie. John odpovedal, že nie, povedal „tieto systémy sú celkom oddelené; neviem si predstaviť, že by v službe Ads bola takáto značka dokonca viditeľná pre systémy vo Vyhľadávaní“.

Tu sú tieto tweety:

Vyhľadávanie Google má svoje vlastné prostriedky na určovanie obsahu určeného pre dospelých alebo citlivého obsahu a nepochádza zo služby Google Ads. Títo dvaja sú účelovo veľmi oddelení.

Diskusia na fóre na Twitter.

Poznámka: Toto bolo vopred napísané a plánuje sa zverejnenie dnes momentálne offline pre Rosh Hashanah.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články