Vyhľadávanie Google umožňuje, aby sa stránky s novinkami o veľkých značkách umiestnili nad menšími špecializovanými vydavateľmi
- 9. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Za posledných pár týždňov som počul sťažnosti zo sveta SEO a vydavateľov, že od niektorých najnovších základných aktualizácií spoločnosť Google radí veľké značky vydavateľov nad menšie špecializovanejšie vydavateľov, ktorí môžu túto tému poznať lepšie. .
V skutočnosti veľký pokračuje WebmasterWorld vlákno má v poslednej dobe na toto veľa sťažností, rovnako ako sťažnosti na Twitteri. Ako viete, SEO a majitelia stránok majú vždy sa sťažoval o veľkých značkách, ktoré sa umiestňujú príliš vysoko alebo nad nimi (menšia značka). Ale toto je špecifikum povedzme rebríčka domén New York Times pre niečo, na čo nemusí byť odborník na danú oblasť, a obsah môže poukazovať na nedostatok odborných znalostí.
Nechápte ma zle, viem, že domény týchto vydavateľov majú veľkú váhu (nie DA), ale spoločnosť Google dokázala nechať vyniknúť malého vydavateľa aj na doméne, ktorá nie je taká silná ako väčší vydavateľ. Časť z tohto obsahu je navyše plná skutočne zlých odkazov na pobočky a nejde o najlepší zážitok, akým by chcel Google slúžiť svojim vyhľadávačom.
StupidIntelligent vo fóre napísal „spustite spravodajský web vo svojom výklenku. Denne tlačte 30 až 40 článkov. Získajte milióny signálov a prostredníctvom toho potom propagujte svoje podnikanie. Toto je jediný spôsob, akým systém v dnešnej dobe funguje. Malí majitelia webových stránok alebo firmy majú nulová šanca. Jediný kúsok slušnej organickej návštevnosti prichádza k ľuďom, ktorí majú spravodajské weby vo svojich špecializáciách. “
Tento druh tweetu poukázal na problém:
Keď dôveryhodné spravodajské organizácie (Et tu, Telegraph?) Začnú hrať s algoritmami vyhľadávania Google. Nejaké odmietnutia alebo potvrdenia? Alebo sa s tým vysporiadať, platí tu. @JohnMu @metóda @dannysullivan @rustybrick pic.twitter.com/8fF9NMCfTl
– Ľudský muž (@hereandnowim) 4. august 2021
John Mueller zo spoločnosti Google odpovedal:
Keď dôveryhodné spravodajské organizácie (Et tu, Telegraph?) Začnú hrať s algoritmami vyhľadávania Google. Nejaké odmietnutia alebo potvrdenia? Alebo sa s tým vysporiadať, platí tu. @JohnMu @metóda @dannysullivan @rustybrick pic.twitter.com/8fF9NMCfTl
– Ľudský muž (@hereandnowim) 4. august 2021
Na webe je pekné, že ktokoľvek môže publikovať, čo chce. Affiliate weby môžu publikovať novinky, spravodajské weby môžu publikovať affiliate obsah. Neznamená to, že sa bude fantasticky hodnotiť, ale môže – a to nie je nevyhnutne zlé.
– ? John ? (@JohnMu) 4. august 2021
Danny Sullivan z Googlu sa však ozval o niečo neskôr a povedal, že tento príklad predloží, pretože „v širšom zmysle sme poskytli usmernenia týkajúce sa akéhokoľvek webu, ktorý je hostiteľom obsahu, do ktorého nie je napísaný alebo sponzorovaný obsah, a weby by mali zvážiť toto. “
Myslím si, že snímka obrazovky neodráža to, čo vidím na prvej stránke s výsledkami. To znamená, že si myslím, že v širšom zmysle sme poskytli usmernenia týkajúce sa akýchkoľvek stránok, ktoré hostia obsah, do ktorého nie je napísaný alebo sponzorovaný obsah, a weby by to mali zvážiť. Tiež to odovzdám ďalej.
– Danny Sullivan (@dannysullivan) 4. august 2021
Myslím si, že Danny tu odkazuje na smernica o prenájme domény ale môžem sa mýliť
Požiadal som ľudí, aby poskytli ešte viac príkladov na Twitteri a tomto Twitter vlákno má veľa príkladov, ako to funguje. Nižšie sa podelím o niekoľko príkladov, ale najlepšie je (ak ho Google) vyhľadať vo vlákne na Twitteri, kde nájdete ďalšie informácie:
Tu je rebríček Investopedia pre výraz SEO. Vedia teda všetko o akciách, opciách, dlhopisoch, HDP, mikro a makroekonómii. Teraz sú tiež špecialistami na optimalizáciu pre vyhľadávače. POZOR pozor! pic.twitter.com/8hCkmRzupA
– Ľudský muž (@hereandnowim) 6. august 2021
Pre všetkých tých Američanov, ktorí chcú nakupovať knihy online, ale nevedia, čo je amazon … pic.twitter.com/4STE9HycbS
– Ľudský muž (@hereandnowim) 6. august 2021
Obsah je niekde v mojej histórii na serveri Expert’s Exchange a odmietam prejsť procesom ich aplikácie, aby som získal prístup k svojmu starému profilu
– Andy Beard (@AndyBeard) 5. augusta 2021
presne rovnaká tlačová správa s rovnakými odkazmi na pobočky zaberá najmenej polovicu desiatich najlepších výsledkov pre tento dopyt a som si celkom istý, že to nie je to, čo používatelia hľadajú
– Rob Woods ?? Jednoho dňa (@robdwoods) 5. augusta 2021
Ďalšie sťažnosti:
Nie je to skutočne medzera, je to len v súlade so súčasným trendom, keď spoločnosť Google uprednostňuje zoradenie „autoritatívnych domén“ (nie žiadnu metriku nástrojov), ak je k dispozícii za každú cenu, a to aj na úkor relevantnejšej, ale menej autoritatívnej domény.
– Zoltán Miklós (@ mzb4455) 6. august 2021
Tak som jeden našiel 🙂 hľadaním propagačného kódu pomlčky na dverách Dostal som sekciu „kupón“ pre WSJ, CNN, Cnet a Daily Beast – skôr ako niečo ako ja nie. Všetky používajú rovnakú miniaplikáciu tretej strany pic.twitter.com/Px7xpJnLGw
– Colleen Harris (@cdawg2610) 9. august 2021
Dôvod, prečo to zdieľam, je trochu vniesť do toho viac svetla ako možný problém s kvalitou vyhľadávania, na ktorý by sa spoločnosť Google mohla chcieť zamerať.
Môžem povedať, že sa zdá, že sa pozerá veľa publikácií z vyhľadávacieho priemyslu stále menšia premávka, kam to smeruje, je zaujímavé. A verte mi, menej sa starám o návštevnosť a nič z toho si neberiem osobne, nepíšem to pre seba.
Ak chcete položiť otázky, Danny bude budúci týždeň organizovať tento summit o novinkách v komunite.
Ak prídete, položte otázky pre @dannysullivan a ďalší zamestnanci spoločnosti Google tu: https://t.co/3gnn5kuUXo https://t.co/x6wV5j9Ev4
– Megan H. Chan (@meganhchan) 6. august 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024