Stav reklamy v minulosti porušenia pravidiel služby Google Ads
- 28. decembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Shaun Elley zverejnil snímku obrazovky na Twitter jednej z jeho reklám v službe Google Ads so stavom „vhodné (obmedzené) pravidlá (minulé porušenie). Zdá sa, že to znamená, že reklama, ktorú ste kedysi mali, bola zamietnutá z dôvodu porušenia v minulosti, ale teraz táto reklama už nie je zamietnutá, pretože spoločnosť Google sa neskôr rozhodla už takéto typy reklám zamietať.
Tu je snímka obrazovky:
Google nechce reklamu jednoducho úplne zapnúť, pretože možno neočakávate, že sa reklama z minulosti, ktorá bola predtým zamietnutá, aktivuje, a teda využije váš rozpočet. Google teda obmedzuje, koľko môže zobraziť, a upozorní vás na to v konzole.
Tu je, ako Google definuje minulé porušenia „Google neustále prehodnocuje reklamy, aby sa uistil, že sú v súlade s našimi pravidlami. Počas štandardného procesu opätovnej kontroly môže náš systém identifikovať zamietnuté reklamy, ktoré už neporušujú naše pravidlá. Ak bola vaša reklama zamietnutá na dlhšie obdobie a naše presadzovanie systém neskôr rozhodne, že pravidlá už neplatia, môžeme reklamu ponechať zamietnutú a klasifikovať ju ako „Porušenie z minulosti“. Robíme to preto, aby sme vám zabránili neúmyselne vyčerpať výdavky na staré reklamy. Ak chcete svoje reklamy znova aktivovať, postupujte podľa krokov uvedených nižšie.”
Ako tieto reklamy úplne znova aktivujete?
Ako sa odvolať proti rozhodnutiam o pravidlách z tabuľky Reklamy a rozšírenia:
- Vyberte reklamy, ktoré chcete začať zobrazovať.
- Z ponuky v hornej časti vyberte položku Upraviť.
- Kliknite na položku Odvolať sa.
Ak niektorá z reklám, ktoré ste vybrali, nie je vhodná na odvolanie, zobrazí sa správa o tom, ktoré reklamy nie sú vhodné. - V časti Dôvod odvolania vyberte Vykonané zmeny, aby ste dosiahli súlad s pravidlami.
- V časti Odvolanie proti nasledujúcemu vyberte reklamy, proti ktorým sa chcete odvolať.
- Kliknite na tlačidlo Odoslať.
Ako sa odvolať proti rozhodnutiam o pravidlách v stĺpci Stav reklamy:
- V stĺpci Stav reklamy, ktorú chcete začať zobrazovať, umiestnite kurzor myši na stav reklamy a kliknite na položku Odvolať sa.
- V časti Dôvod odvolania vyberte Vykonané zmeny, aby ste dosiahli súlad s pravidlami.
- V časti Odvolanie proti nasledujúcemu vyberte reklamy, proti ktorým sa chcete odvolať.
- Kliknite na tlačidlo Odoslať.
Toto je stav reklamy, ktorý mnohí nevidí každý deň:
Tiež som to nikdy nevidel
— ???????? ??? Ⓜ️ (@MenachemAni) 23. decembra 2021
Tento som ešte nevidel. Zdá sa vám to ako spätná logika?
— Sophie Logan (@marketingsoph) 23. decembra 2021
to je zlý spôsob, ako to zvládnuť pomocou Google tbh
— mitch ? Iba platená prevádzka (@PayPerMitch) 24. decembra 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024