Spätná väzba k úryvku k názvu Google Hears a nádej na zlepšenie
- 23. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Minulý týždeň sme boli prví, ktorí informovali o zmenách, ktoré spoločnosť Google urobila názvy vo výsledkoch vyhľadávania Google. Stručne povedané, zdá sa, že Google ukazuje menej titulov zo značiek názvu ako v predchádzajúcom týždni. Google počúva spätnú väzbu a uviedol, že dúfa, že dôjde k zlepšeniu na základe toho, čo zdieľajú SEO.
Čo sa zmenilo, bolo to, že namiesto toho, aby Vyhľadávanie Google vo vašich metadátach pre váš web zobrazovalo značku názvu ako názov, na ktorý sa dá v úryvku výsledku vyhľadávania kliknúť, Google použil vašu hlavičku. Teraz vieme, že Google pre tieto odkazy často nepoužíval značky názvu a že sa môžu meniť na základe dopytu. Spoločnosť Google však vykonala zmenu alebo vyladenie tak, aby používala menovku menej často ako predtým. A mimochodom, nie, toto je nesúvisí s hodnotením na základe pasáží.
Danny Sullivan zo spoločnosti Google sa zaoberá najčastejšou odozvou na túto zmenu. Stručne povedané, Danny vysvetlil, že počul spätnú väzbu a hľadá spôsoby, ako zlepšiť. Vylepšenia môžu byť mnohé, ale konkrétne povedal:
(1) Spôsoby, ako zaistiť, aby úryvky uvádzali najrelevantnejšie a najužitočnejšie názvy, na ktoré je možné kliknúť.
(2) Môže poskytnúť mechanizmus pre vlastníkov stránok na komunikáciu so spoločnosťou Google prostredníctvom služby Search Console, ak názov nie je správny.
Vylepšenia úryvkov
V prvom bode sú tu tweety od Dannyho Sullivana o zlepšení tejto zmeny. Samozrejme, hovorí, že to nie je nové, ale zmena, ktorú Google urobil, veci zamiešala – takže tu došlo k nejakému vyladeniu:
Je trochu prekvapujúce, že stále vidím toľko SEO, ktorí zrejme veria, že titulky boli vždy presne použité ako názvy. Nebolo tomu tak dlho, ako si pamätám. Vysvetlené na našej stránke pomocníka: https://t.co/bDsZEq0sxH pic.twitter.com/Esv8H6MceX
– Danny Sullivan (@dannysullivan) 19. augusta 2021
Všetko, čo bolo povedané, opäť – odozva bola vypočutá a my sa pozeráme na niektoré z týchto príkladov na zlepšenie našich systémov.
– Danny Sullivan (@dannysullivan) 19. augusta 2021
John Mueller z Googlu uviedol, že zhromažďuje príklady týchto vylepšení:
Áno, zozbieral som niektoré z nich, ktoré môžem odovzdať tímu. Je pre mňa ťažké posúdiť, či sú dôsledkom tejto aktualizácie, ale je to dobrá spätná väzba. Ak máte príklady, ktoré ešte neboli zdieľané, rád ich poskytnem!
– ? John ? (@JohnMu) 23. augusta 2021
Nástroj Search Console pre úryvky
Danny Sullivan dodal, že možno Google, možno prostredníctvom Search Console, „dokáže nájsť mechanizmus, ktorý by vlastníkom stránok veľmi selektívne naznačoval, či existujú problematické názvy“. Tu je to, čo povedal na túto tému:
Myslím si, že by sme možno mohli povoliť stanovený počet na jeden web, možno 5-10, a tiež s dobou platnosti. Ľudia by tak omylom neurobili dlhodobé chyby vo veľkom rozsahu, ale máme určitú rovnováhu, keď náš automatický výber názvu nemusí byť preferovaný.
– Danny Sullivan (@dannysullivan) 20. augusta 2021
Myslím, že by to bolo super!
Zdá sa však, že spätná väzba na túto zmenu bola vypočutá a teším sa, aké zmeny Google na základe toho vykoná.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024