[ad_1]
Podľa plánov spoločnosti Google zrušte podporu rozšírených textových reklám pre responzívne reklamy vo vyhľadávaní, niektorí odborníci na platené vyhľadávanie sa pýtajú, či sa zmení skóre kvality služby Google Ads. Povedala ďalej Ginny Marvin z Googlu Twitter nie, „Skóre kvality sa nemení.“
Aj keď do skóre kvality neprichádzajú žiadne zmeny, Ginny uviedla, že s touto zmenou je „najlepšie zamerať sa na silu reklamy ako nástroj na zvýšenie účinnosti vašich reklám“.
Sila reklamy Google Ads poskytuje inzerentom spätnú väzbu, ktorá vám pomôže zamerať sa na poskytovanie správnych správ svojim zákazníkom. Google uviedol, že sila reklamy má dve zložky: celkové hodnotenie, ktoré indikuje účinnosť relevantnej reklamy, a konkrétne položky akcie, ktoré môžu zlepšiť silu reklamy.
Ginny uviedla, pokiaľ ide o silu reklamy a RSA: „Inzerenti v priemere vidia, že kliknutia a konverzie sa zvýšia o 9%, keď sa sila reklamy zlepší na slabú.“
Tu sú tieto tweety:
Skóre kvality sa nemení. Najlepšie je zamerať sa na silu reklamy ako nástroj na zvýšenie účinnosti vašich reklám. Inzerenti vidia, že kliknutia a konverzie sa zvýšia o 9%, keď sa sila reklamy zlepší na slabú. Viac tu: https://t.co/upJgo17Iic
– AdsLiaison (@adsliaison) 1. september 2021
Aby bolo jasné, skóre kvality a sila reklamy sa líšia:
Dobrý deň, sila reklamy je úplne oddelená od skóre kvality a nemá žiadny priamy vplyv. Pripnutie môže znížiť hodnotenie sily reklamy, pretože znižuje počet kombinácií, ktoré systém môže generovať. 1/2 …
– AdsLiaison (@adsliaison) 31. augusta 2021
Ak potrebujete použiť pripnutie, odporúčame ku každej pozícii pripnúť viacero nadpisov alebo popisov, aby sa v danej pozícii mohol zobrazovať ktorýkoľvek z nich. To vám dáva väčšiu flexibilitu pri zisťovaní, ktoré nadpisy alebo popisy majú lepšiu výkonnosť. Pripnutie nemá vplyv na skóre kvality.
– AdsLiaison (@adsliaison) 31. augusta 2021
Ahoj Brad, nič sa nezmenilo. Je to indikátor relevantnosti a rozmanitosti vašich reklamných kombinácií, ktoré môžu zlepšiť výkonnosť a korelovať s nárastom počtu kliknutí a konverzií. Nárast počtu kliknutí a konverzií bol v priemere zaznamenaný u všetkých inzerentov.
– AdsLiaison (@adsliaison) 2. september 2021
Môžete sa dozvedieť viac o sile reklamy priamo tu.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024