SEO sa delia o to, ako budú ignorovať sponzorované odkazy
- 3. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Aleyda Solis uverejnila a Twitter prieskum minulý týždeň potom, čo Google zverejnil svoje návrhy okolo aktualizácia spamového odkazu a sponzorované atribúty nofollow vs rel. Prieskum ukázal, že SEO sú veľmi rozdelení na to, ako budú alebo nebudú spracovávať sponzorované odkazy.
1/3rd uviedol, že bude nasledovať odkazy (do odkazu nepridá žiadny sponzorovaný atribút nofollow alebo rel. Druhý 1/3 uviedol, že jednoducho použije rel nofollow. Posledný 1/3 uviedol, že pravdepodobne prejde na používanie programu rel sponzorovaného na tie sponzorované odkazy.
Majte na pamäti, že hoci pokyny spoločnosti Google hovoria, že musíte používať atribút nofollow alebo sponzorovaný, nemusíte používať jeden nad druhým.
Tu je prieskum Twitter, väčšinou odkazujem na druhý prieskum v príbehu vyššie:
… 2) Ak ešte nepoužívate rel = „sponzorované“: Aktualizujete konfiguráciu svojich sponzorovaných odkazov po tom, ako ste videli oznámenie o aktualizácii spamu v odkaze Google?
– Aleyda Solis ??? (@aleyda) 26. júl 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024