Sémantický kód HTML nie je signálom kvality vyhľadávania Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Mueller zo spoločnosti Google povedal, že sémantický kód HTML nie je signálom kvality používaným vo Vyhľadávaní Google na účely hodnotenia. SEO povedal: “Správna sémantika HTML a hierarchia značiek musia byť signálom kvality.” John Mueller odpovedal: “Nevidím to ako signál kvality.”

Nie je to však niečo, čo spoločnosti Google nepomôže. John dodal, „ale určite nám to pomáha lepšie porozumieť stránkam, aby sme ich mohli lepšie zobraziť pre príslušné dopyty vo vyhľadávaní.“

Tu sú tieto tweety:

Martin Splitt z Google to skutočne pokryl vo videu o SEO, ktoré búra mýty, ale v skutočnosti o tom veľa nepovedal.

John hovoril o tejto téme mnohokrát – povedal, že vám môže pomôcť, ak si zachováte “jasnú štruktúru na stránke”, ale nebude to “započítavať do stránky, ak bude improvizovať/pomýliť sa,” povedal pred rokmi. Ešte v roku 2016 povedal, že na poradí vašich značiek nezáleží.

Vo všeobecnosti je všetko, čo môžete urobiť, aby ste pomohli Googlu pochopiť vašu lokalitu a stránky ako celok, dobré. Nehovorí to však Googlu, že vaša stránka alebo lokalita je kvalitná, pretože sa uistite, že používate dobrú sémantickú štruktúru HTML – to môže urobiť každý.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články