Sémantický kód HTML nie je signálom kvality vyhľadávania Google
- 26. novembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
John Mueller zo spoločnosti Google povedal, že sémantický kód HTML nie je signálom kvality používaným vo Vyhľadávaní Google na účely hodnotenia. SEO povedal: “Správna sémantika HTML a hierarchia značiek musia byť signálom kvality.” John Mueller odpovedal: “Nevidím to ako signál kvality.”
Nie je to však niečo, čo spoločnosti Google nepomôže. John dodal, „ale určite nám to pomáha lepšie porozumieť stránkam, aby sme ich mohli lepšie zobraziť pre príslušné dopyty vo vyhľadávaní.“
Tu sú tieto tweety:
Nevnímam to ako signál kvality, ale určite nám to pomáha lepšie porozumieť stránkam, aby sme ich vedeli lepšie zobraziť na vhodné dopyty vo vyhľadávaní.
— ? John ? (@JohnMu) 18. novembra 2021
Martin Splitt z Google to skutočne pokryl vo videu o SEO, ktoré búra mýty, ale v skutočnosti o tom veľa nepovedal.
John hovoril o tejto téme mnohokrát – povedal, že vám môže pomôcť, ak si zachováte “jasnú štruktúru na stránke”, ale nebude to “započítavať do stránky, ak bude improvizovať/pomýliť sa,” povedal pred rokmi. Ešte v roku 2016 povedal, že na poradí vašich značiek nezáleží.
Vo všeobecnosti je všetko, čo môžete urobiť, aby ste pomohli Googlu pochopiť vašu lokalitu a stránky ako celok, dobré. Nehovorí to však Googlu, že vaša stránka alebo lokalita je kvalitná, pretože sa uistite, že používate dobrú sémantickú štruktúru HTML – to môže urobiť každý.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024