Searcher sa časom mení, rovnako ako interpretácia dopytov Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Shehata, globálny viceprezident spoločnosti Conde Nast, položil super zaujímavú otázku o tom, ako sa Vyhľadávanie Google prispôsobuje tomu, ako sa zámery vyhľadávačov v priebehu času menia. Stručne povedané, zdá sa, že Google je dosť chytrý na to, aby porozumel rôznym požiadavkám v priebehu času, pretože zámer vyhľadávača sa v priebehu času mení.

Pýta sa John Shehata ďalej Twitter “kedy Google považuje frázu za platný dopyt a nie za niečo iné? Dovoľte mi to vysvetliť: pri vyhľadávaní výrazu” Správy SEO “sa pre väčšinu výsledkov SERP vždy generuje” Správy SEO “. Je to dopyt, ponuka obsahu atď.?”

John Mueller z Googlu najskôr odpovedal „neviem“. A potom ponúkol teóriu a povedal: „Predstavujem si, že sa zámer časom automaticky presúva. Páči sa mi to [christmas trees] môže znamenať „informácie o stromoch“ v júli a „kde kúpiť“ v decembri, „ako sa ich zbaviť“ v januári a „správy o vianočnom stromčeku“, ak sa opäť minú.

John Mueller zrejme hovorí, že Google „automaticky“ zmení, ako porozumie zámeru dotazov v priebehu času, pretože sa menia ročné obdobia alebo udalosti.

Bill Slawski dodal: „Rovnako ako pri hľadaní Chanuky pred udalosťou pravdepodobne ide o hľadanie darčekov alebo osláv, a to, ktoré sa uskutoční neskôr, je pravdepodobnejšie pre históriu udalosti. Načasovanie môže mať veľký vplyv.“

To dáva zmysel, ale bolo by super vedieť, ako to Google zvládol, nie. Myslím, že toto je typ otázky, na ktorú nemožno na Twitteri úplne odpovedať.

Tu sú tieto tweety:

Diskusia na fóre na Twitter.

Poznámka: Toto bolo vopred napísané a plánuje sa zverejnenie dnes momentálne offline pre Simchat Torah.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články