Rozšírenie, strojové učenie a základné aktualizácie
- 17. januára 2022
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
John Mueller zo spoločnosti Google dostal na videostretnutí minulý piatok sériu otázok týkajúcich sa aktualizácie recenzií produktov. Stručne povedané, rozšíri sa do ďalších jazykov a krajín, pravdepodobne využíva strojové učenie a nakoniec by mohol byť začlenený do väčších základných aktualizácií.
Pripomíname, že v roku 2021 sme mali dve aktualizácie recenzií produktov, jednu v apríli 2021 a druhú v decembri 2021.
Táto séria otázok prišla na 46:21 v tomto videu, tu je, ak si ho chcete prehrať, inak je prepis nižšie:
Rozšírenie aktualizácie recenzií produktu
John v podstate povedal, že Google má v pláne rozšíriť aktualizáciu recenzií produktov aj nad rámec angličtiny, ako sme to uviedli predtým – ale nemá žiadny časový plán, kedy by sa to mohlo stať.
Tu je to, čo bolo povedané:
DIVÁCI: Mám teda pár otázok ohľadom recenzií produktov, čo je moja doména. Všimol som si teda, že ste nedávno v USA urobili niekoľko krokov na propagáciu recenzií produktov, kde namiesto porovnávania prebiehalo skutočné testovanie. Máte nejaké časové odhady, kedy by sme mohli očakávať, že tieto upgrady budú na trhu vo francúzštine alebo nemčine?
JOHN MUELLER: Neviem, pri väčšine vecí je to niečo, čo zvykneme vopred ohlasovať. Takže je ťažké povedať to dopredu. A v prípade niektorých z týchto aktualizácií sa tím pohybuje veľmi rýchlo, napríklad globálne. A pri iných typoch aktualizácií je to veľmi pomalé. A niekedy existujú aj politické a právne dôvody, ktoré veci trochu sťažujú. Preto je vždy veľmi zložité poskytnúť odhad.
Re: Aktualizácia recenzií produktov sa rozširuje na ďalšie jazyky Via @johnmu: Nemáme čo dopredu ohlasovať. V prípade niektorých aktualizácií tím rýchlo pracuje na zavádzaní vecí do iných jazykov. Pre ostatných je to pomalšie. Politické/právne dôvody môžu tiež ovplyvniť veci: https://t.co/RRk1Q67bzW pic.twitter.com/KTisK4pWDr
— Glenn Gabe (@glenngabe) 16. januára 2022
Aktualizácia strojového učenia a recenzií produktov
Potom sa ho spýtali, či aktualizácia recenzií produktu využíva ľudský vstup alebo strojové učenie? John v podstate povedal nie ľudskému vstupu, ale pravdepodobne strojovému učeniu. John povedal, že to vyžaduje „algoritmický prístup“ a nie ľudský prístup k úpravám, ako väčšina toho, čo robí Google. Nie je si istý, či táto špecifická aktualizácia využíva strojové učenie, ale povedal, že pravdepodobne „do určitej miery“.
Tu je to, čo bolo povedané:
DIVÁCI: Som zvedavý, keď sa dozviem trochu viac vo všeobecnosti, ako by mohol Google trénovať, napríklad, algoritmus, aby pochopil, kde prebiehalo skutočné testovanie alebo nie. Je to strojové učenie, alebo sú to aj ľudskí recenzenti?
JOHN MUELLER: Pokiaľ ide o vyhľadávanie, pri týchto druhoch všeobecných aktualizácií hodnotenia nejde o niečo, kde by sme mali v obraze ľudských recenzentov, pretože tam je toho veľa. Nemôžeme to všetko preskúmať. A veľakrát tiež nemáme jasné áno alebo nie, keď niekto môže prejsť cez webovú stránku a povedať, táto stránka je dobrá. Táto stránka je zlá. Len to nie je škálovateľné.
Takže toto všetko sú v podstate algoritmické prístupy, ktoré používame. A používame veľa strojového učenia. Či to použijeme pre túto konkrétnu aktualizáciu, neviem. Môj odhad je pravdepodobne tiež, aspoň do určitej miery. Ťažko však povedať, ktorá presná technológia bola použitá pre ktorú aktualizáciu.
Viac: Používa Google strojové učenie na trénovanie algov pre PRU? Cez @johnmu: Pri aktualizáciách, ako je táto, to nie je niečo, o čom by ľudskí recenzenti boli v obraze. A celkovo používame veľa strojového učenia, takže sa pravdepodobne do určitej miery používa: https://t.co/7wx6l8IPw5 pic.twitter.com/0GFLS92Rwv
— Glenn Gabe (@glenngabe) 16. januára 2022
Hlavné aktualizácie a aktualizácia recenzií produktov
Nakoniec sa spýtal, či bude aktualizácia recenzií produktu nakoniec začlenená do základnej aktualizácie, ako to bolo v minulosti pri niektorých iných algoritmoch. John povedal možno, že to závisí od mnohých vecí. Povedal, že to závisí aj od toho, ako definujete základné algoritmy.
Toto bolo povedané:
PUBLIKUM: OK, a plánujete integrovať tento druh chápania webovej stránky do základného algoritmu Google?
JOHN MUELLER: Chcem tým povedať, že je vždy zložité definovať, čo je súčasťou aktualizácie jadra — algoritmu jadra. Takže si myslím, že na to nemám odpoveď. Pretože zvyčajne to, čo sa stane, je, keď vidíme, že nejaký algoritmus funguje naozaj dobre, potom ho budeme chcieť používať dlhší čas. A v určitom bode by ste mohli povedať, dobre, je to súčasť základného algoritmu, aj keď nie je v súbore, ktorý sa nazýva Core Algorithm alebo niečo podobné.
A ešte viac: Zaradí sa PRU do základného rebríčka Google? Cez @johnmu: Je zložité definovať „jadrové algo“. Ak algoritmus funguje veľmi dobre, môžeme ho ešte dlho používať. Dalo by sa teda povedať, že je to v tomto bode súčasť „jadrového alga“. https://t.co/TXPnwJmGny pic.twitter.com/j6AjNpgakA
— Glenn Gabe (@glenngabe) 16. januára 2022
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024