Rozšírenie, strojové učenie a základné aktualizácie

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Mueller zo spoločnosti Google dostal na videostretnutí minulý piatok sériu otázok týkajúcich sa aktualizácie recenzií produktov. Stručne povedané, rozšíri sa do ďalších jazykov a krajín, pravdepodobne využíva strojové učenie a nakoniec by mohol byť začlenený do väčších základných aktualizácií.

Pripomíname, že v roku 2021 sme mali dve aktualizácie recenzií produktov, jednu v apríli 2021 a druhú v decembri 2021.

Táto séria otázok prišla na 46:21 v tomto videu, tu je, ak si ho chcete prehrať, inak je prepis nižšie:

Rozšírenie aktualizácie recenzií produktu

John v podstate povedal, že Google má v pláne rozšíriť aktualizáciu recenzií produktov aj nad rámec angličtiny, ako sme to uviedli predtým – ale nemá žiadny časový plán, kedy by sa to mohlo stať.

Tu je to, čo bolo povedané:

DIVÁCI: Mám teda pár otázok ohľadom recenzií produktov, čo je moja doména. Všimol som si teda, že ste nedávno v USA urobili niekoľko krokov na propagáciu recenzií produktov, kde namiesto porovnávania prebiehalo skutočné testovanie. Máte nejaké časové odhady, kedy by sme mohli očakávať, že tieto upgrady budú na trhu vo francúzštine alebo nemčine?

JOHN MUELLER: Neviem, pri väčšine vecí je to niečo, čo zvykneme vopred ohlasovať. Takže je ťažké povedať to dopredu. A v prípade niektorých z týchto aktualizácií sa tím pohybuje veľmi rýchlo, napríklad globálne. A pri iných typoch aktualizácií je to veľmi pomalé. A niekedy existujú aj politické a právne dôvody, ktoré veci trochu sťažujú. Preto je vždy veľmi zložité poskytnúť odhad.

Aktualizácia strojového učenia a recenzií produktov

Potom sa ho spýtali, či aktualizácia recenzií produktu využíva ľudský vstup alebo strojové učenie? John v podstate povedal nie ľudskému vstupu, ale pravdepodobne strojovému učeniu. John povedal, že to vyžaduje „algoritmický prístup“ a nie ľudský prístup k úpravám, ako väčšina toho, čo robí Google. Nie je si istý, či táto špecifická aktualizácia využíva strojové učenie, ale povedal, že pravdepodobne „do určitej miery“.

Tu je to, čo bolo povedané:

DIVÁCI: Som zvedavý, keď sa dozviem trochu viac vo všeobecnosti, ako by mohol Google trénovať, napríklad, algoritmus, aby pochopil, kde prebiehalo skutočné testovanie alebo nie. Je to strojové učenie, alebo sú to aj ľudskí recenzenti?

JOHN MUELLER: Pokiaľ ide o vyhľadávanie, pri týchto druhoch všeobecných aktualizácií hodnotenia nejde o niečo, kde by sme mali v obraze ľudských recenzentov, pretože tam je toho veľa. Nemôžeme to všetko preskúmať. A veľakrát tiež nemáme jasné áno alebo nie, keď niekto môže prejsť cez webovú stránku a povedať, táto stránka je dobrá. Táto stránka je zlá. Len to nie je škálovateľné.

Takže toto všetko sú v podstate algoritmické prístupy, ktoré používame. A používame veľa strojového učenia. Či to použijeme pre túto konkrétnu aktualizáciu, neviem. Môj odhad je pravdepodobne tiež, aspoň do určitej miery. Ťažko však povedať, ktorá presná technológia bola použitá pre ktorú aktualizáciu.

Hlavné aktualizácie a aktualizácia recenzií produktov

Nakoniec sa spýtal, či bude aktualizácia recenzií produktu nakoniec začlenená do základnej aktualizácie, ako to bolo v minulosti pri niektorých iných algoritmoch. John povedal možno, že to závisí od mnohých vecí. Povedal, že to závisí aj od toho, ako definujete základné algoritmy.

Toto bolo povedané:

PUBLIKUM: OK, a plánujete integrovať tento druh chápania webovej stránky do základného algoritmu Google?

JOHN MUELLER: Chcem tým povedať, že je vždy zložité definovať, čo je súčasťou aktualizácie jadra — algoritmu jadra. Takže si myslím, že na to nemám odpoveď. Pretože zvyčajne to, čo sa stane, je, keď vidíme, že nejaký algoritmus funguje naozaj dobre, potom ho budeme chcieť používať dlhší čas. A v určitom bode by ste mohli povedať, dobre, je to súčasť základného algoritmu, aj keď nie je v súbore, ktorý sa nazýva Core Algorithm alebo niečo podobné.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články