Príjmy z reklamy podľa abecedy Google (GOOG) vs Microsoft Bing (MSFT)

Žiadne komentáre

[ad_1]

Spoločnosť Alphabet, materská spoločnosť spoločnosti Google, a spoločnosť Microsoft, materská spoločnosť spoločnosti Bing, zverejnili včera v noci zisky. Obe spoločnosti od minulého roka do tohto roku zaznamenali výrazný nárast výnosov z reklamy z vyhľadávania a ďalších oblastí.

V stĺpci Reklama Google vo výkaze ziskov a strát mala spoločnosť Google medziročný nárast o 69% z 29,8 miliardy na 50,4 miliardy dolárov. Celkovo Alphabet vykázal tržby 61,9 miliardy dolárov, čo je medziročný nárast o 62%, pri prevádzkovom príjme 19,3 miliardy dolárov, čo je medziročný nárast o 31%.

Spoločnosť Microsoft vykázala 53% nárast medziročne s nárastom o 737 miliónov dolárov v oblasti reklamy vo vyhľadávaní. Spoločnosť Microsoft napísala „Výnosy z reklamy vo vyhľadávaní bez nákladov na akvizíciu návštevnosti sa zvýšili o 53% (až 49% v konštantnej mene)“. Ďalej dodal: „Príjmy z reklamy vo vyhľadávaní sa zvýšili o 737 miliónov dolárov, alebo o 46%. Príjmy z reklamy vo vyhľadávaní bez nákladov na získanie prevádzky sa zvýšili o 53% vďaka vyšším výnosom z vyhľadávania, pri porovnateľne nízkom predchádzajúcom roku.“

Inzerenti míňajú peniaze s týmito spoločnosťami, čoraz viac ich peňazí …

Diskusia na fóre na Správca webuSvet.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články