Prehľad odkazov v službe Google Search Console nie je prioritou spoločnosti Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Mueller zo spoločnosti Google bol požiadaný Twitter prečo sa zdá, že postup na získanie údajov do prehľadu odkazov v službe Google Search Console je pomalší ako väčšina ostatných prehľadov. Stručne povedané, John povedal, že odkazy nie sú oblasťou, na ktorú by sa SEO mali príliš zameriavať, a preto správa nie je oblasťou, na ktorú si Google myslí, že je „potrebné minúť veľa zdrojov“.

John dostal otázku: “Vlastníctvo GSC naplnené údajmi okrem sekcie “Odkazy” 6 dní po vytvorení účtu, je to normálne? Pre účty s doménou aj s predponou URL (pre starú webovú stránku).” Prečo je teda zostava odkazov pri vypĺňaní údajov oveľa pomalšia ako ostatné zostavy. John dal niekoľko odpovedí:

(1) “Rôzne časti prehľadov používajú rôzne kanály, ktoré sa zapĺňajú s rôznou frekvenciou. Preto keď pridáte novú stránku, uvidíte nejaké údaje, ale nie veľa, a v priebehu nasledujúcich dní sa začnú zapĺňať,” povedal.

(2) “Niekedy sa tiež pokazí jeden cyklus a čaká sa na ďalší chod,” dodal John.

(3) “Nezameriavame sa toľko na odkazy,” povedal John a dodal: “Nevidím žiadnu potrebu míňať veľa zdrojov na správu o odkazoch – nie je to niečo, čo ľuďom hovoríme, aby sa na to sústredili.”

Google teda odkazy nevypúšťa, ale spoločnosť nechce, aby ste sa na ne príliš sústredili. Zdá sa, že SEO sa v súčasnosti zameriavajú oveľa menej na odkazy na základe nedávneho prieskumu, ktorý sme uskutočnili.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články