Prehľad hľadaných výrazov služby Google Ads teraz zobrazuje všetky vyhľadávania

Žiadne komentáre

[ad_1]

V septembri 2020 spoločnosť Google oznámila, že sa zobrazí menej údajov o hľadaných výrazoch v prehľade Podmienky vyhľadávania Google Ads. Ako si asi dokážete predstaviť, reklamná komunita nebola spokojná. Včera sa však niečo zmenilo a všetky údaje o hľadaných výrazoch sa teraz v tejto správe zobrazujú.

Nie sme si istí, či ide o chybu alebo funkciu, ale všetci sa ponáhľajú stiahnuť údaje len pre prípad, že ide o chybu. Choďte preto chytiť údaje hneď, ako to bude možné, pre prípad, že by táto funkcia zanikla.

A Reddit vlákno nájdené cez David Melamed na LinkedIn napísal:

Spravujem viac ako 30 kampaní denne a niektoré by zobrazovali v priemere iba 15–20 hľadaných výrazov s tonom zobrazení v kategórii „ostatné“, ktoré skrývajú hľadané výrazy s menším objemom. Dnes som sa prihlásil, aby som našiel 400 hľadaných výrazov pre rovnakú kampaň a 500+ od včera, keď si pamätám, že mi včera ukazoval iba 30. Nová aktualizácia?

David Melamed správne povedal: „Všetci inzerenti na serveri Google by si mali čo najskôr stiahnuť správy o hľadaných výrazoch, ak ide o chybu, ktorá sa opraví.“

Nie som si istý, či ide o chybu, a preto som od spoločnosti Google nevidel žiadne formálne oznámenie o akýchkoľvek zmenách v prehľade hľadaných výrazov v službe Google Ads – choďte si preto zaobstarať údaje, kým nebude neskoro.

Diskusia na fóre na Reddit.

Aktualizácia: Zdá sa, že to už nefunguje, takže možno išlo o chybu?



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články