Prehľad Google Ads Insights pridáva prognózy dopytu, záujem spotrebiteľov, štatistiky publika a ďalšie
- 19. novembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Google oznámil do prehľadov štatistík Google Ads prichádza množstvo doplnkov. Patria sem prognózy dopytu, štatistiky záujmov spotrebiteľov, štatistiky publika a štatistiky histórie zmien a štatistiky aukcií. Google uviedol, že to má pomôcť inzerentom identifikovať trendy a konať podľa nich.
Informovala o tom Ginny Marvin, styčná osoba pre reklamy v spoločnosti Google Twitter „Na stránku Štatistiky pridávame nové funkcie, ktoré vám pomôžu identifikovať trendy a konať podľa nich. Zahŕňa to informácie o témach dopytov, ktoré zvyšujú výkonnosť vo vašich kampaniach, a súhrnné a anonymizované štatistiky záujmov spotrebiteľov. sprístupníme v najbližších týždňoch. Okrem toho na stránke Štatistiky nájdete začlenené informácie o histórii zmien a aukciách. Ďakujeme za všetku spätnú väzbu, ktorá nám pomohla inšpirovať sa k týmto aktualizáciám. Sledujte Štatistiky, pretože neustále zlepšujeme ich užitočnosť a poskytnúť hlbšie pochopenie zmien v dopyte spotrebiteľov a výkonnosti vašej kampane.“
Tu je video, ktoré to ukazuje:
Je čas na postrehy. Pozrite si naše najnovšie aktualizácie na stránke Štatistiky, ktoré vám pomôžu podporiť vašu marketingovú stratégiu počas sviatkov → https://t.co/QcblbJzDmM pic.twitter.com/X4eEAA5Wih
– Google Ads (@GoogleAds) 18. novembra 2021
Poďme kopať…
Prognózy dopytu
Predpovede dopytu vám poskytujú viac „výhľadových trendov“, povedal Google). Pozerá sa na minulé sezónne trendy vyhľadávania a pomocou strojového učenia prognózy predpovedajú vznikajúci záujem o vyhľadávanie počas nasledujúcich šiestich mesiacov. „Tieto štatistiky sú prispôsobené vašej firme, čo znamená, že uvidíte trendy na základe kategórií, v ktorých inzerujete,“ dodal Google.
Na pravej strane stránky so štatistikami môžete zobraziť podrobnosti o trendoch, aby ste videli konkrétne vyhľadávania, ktorých nárast sa predpokladá. Takto to vyzerá – kliknutím zväčšíte:
Štatistiky spotrebiteľského záujmu
Štatistiky záujmov spotrebiteľov ukazujú, ako ľudia hľadajú vašu firmu. Štatistiky záujmov spotrebiteľov zhromažďujú a anonymizujú najvýkonnejšie témy vyhľadávacích dopytov, ktoré zvyšujú výkonnosť vašich kampaní. Zobrazuje počet ľudí, ktorí vyhľadávali jednotlivé témy, ich rast a výkonnosť vo vašom účte.
Takto to vyzerá – kliknutím zväčšíte:
Štatistiky publika
Nové štatistiky o publiku pomáhajú inzerentom lepšie pochopiť záujmy a záujmy vašich zákazníkov a tých, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby. To zahŕňa to, čo s nimi kreatívy „najviac rezonuje“, uviedol Google.
Takto to vyzerá – kliknutím zväčšíte:
Štatistiky histórie zmien a štatistiky aukcií
Nové štatistiky histórie zmien a štatistiky aukciíN sú miestom, kde môžete na stránke Štatistiky nájsť štatistiky histórie zmien aj štatistiky aukcií. To vám môže pomôcť pochopiť, ako zmeny v aukcii alebo zmeny, ktoré ste vykonali vo svojom účte, ovplyvnili výkonnosť, uviedol Google.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024