Prehľad Google Ads Insights pridáva prognózy dopytu, záujem spotrebiteľov, štatistiky publika a ďalšie

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google oznámil do prehľadov štatistík Google Ads prichádza množstvo doplnkov. Patria sem prognózy dopytu, štatistiky záujmov spotrebiteľov, štatistiky publika a štatistiky histórie zmien a štatistiky aukcií. Google uviedol, že to má pomôcť inzerentom identifikovať trendy a konať podľa nich.

Informovala o tom Ginny Marvin, styčná osoba pre reklamy v spoločnosti Google Twitter „Na stránku Štatistiky pridávame nové funkcie, ktoré vám pomôžu identifikovať trendy a konať podľa nich. Zahŕňa to informácie o témach dopytov, ktoré zvyšujú výkonnosť vo vašich kampaniach, a súhrnné a anonymizované štatistiky záujmov spotrebiteľov. sprístupníme v najbližších týždňoch. Okrem toho na stránke Štatistiky nájdete začlenené informácie o histórii zmien a aukciách. Ďakujeme za všetku spätnú väzbu, ktorá nám pomohla inšpirovať sa k týmto aktualizáciám. Sledujte Štatistiky, pretože neustále zlepšujeme ich užitočnosť a poskytnúť hlbšie pochopenie zmien v dopyte spotrebiteľov a výkonnosti vašej kampane.“

Tu je video, ktoré to ukazuje:

Poďme kopať…

Prognózy dopytu

Predpovede dopytu vám poskytujú viac „výhľadových trendov“, povedal Google). Pozerá sa na minulé sezónne trendy vyhľadávania a pomocou strojového učenia prognózy predpovedajú vznikajúci záujem o vyhľadávanie počas nasledujúcich šiestich mesiacov. „Tieto štatistiky sú prispôsobené vašej firme, čo znamená, že uvidíte trendy na základe kategórií, v ktorých inzerujete,“ dodal Google.

Na pravej strane stránky so štatistikami môžete zobraziť podrobnosti o trendoch, aby ste videli konkrétne vyhľadávania, ktorých nárast sa predpokladá. Takto to vyzerá – kliknutím zväčšíte:

Štatistiky spotrebiteľského záujmu

Štatistiky záujmov spotrebiteľov ukazujú, ako ľudia hľadajú vašu firmu. Štatistiky záujmov spotrebiteľov zhromažďujú a anonymizujú najvýkonnejšie témy vyhľadávacích dopytov, ktoré zvyšujú výkonnosť vašich kampaní. Zobrazuje počet ľudí, ktorí vyhľadávali jednotlivé témy, ich rast a výkonnosť vo vašom účte.

Takto to vyzerá – kliknutím zväčšíte:

Štatistiky publika

Nové štatistiky o publiku pomáhajú inzerentom lepšie pochopiť záujmy a záujmy vašich zákazníkov a tých, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby. To zahŕňa to, čo s nimi kreatívy „najviac rezonuje“, uviedol Google.

Takto to vyzerá – kliknutím zväčšíte:

Štatistiky histórie zmien a štatistiky aukcií

Nové štatistiky histórie zmien a štatistiky aukciíN sú miestom, kde môžete na stránke Štatistiky nájsť štatistiky histórie zmien aj štatistiky aukcií. To vám môže pomôcť pochopiť, ako zmeny v aukcii alebo zmeny, ktoré ste vykonali vo svojom účte, ovplyvnili výkonnosť, uviedol Google.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články