Pravidlá hodnoty konverzie v službe Google Ads

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google oznámil nová metóda pre inteligentné ponúkanie cien pomenovaná pravidlá hodnoty konverzie. Google vám teraz umožňuje upravovať hodnoty konverzií na základe charakteristík, ako sú poloha, zariadenie a publikum.

Keď sa použije pravidlo hodnoty konverzie, prejaví sa to v stĺpci Hodnota konverzie v prehľadoch účtu Google Ads. Tieto pravidlá bude používať aj maximalizácia hodnoty konverzií a cieľová ROAS na optimalizáciu cenových ponúk v reálnom čase.

Google uviedol, že „uplatnením pravidla na tieto charakteristiky môžete upraviť hodnoty konverzií tak, aby lepšie zodpovedali výsledkom vašej firmy.“ Google uviedol: „Povedzme, že prevádzkujete obchod so športovými potrebami a viete, že publikum ľudí podobných opakujúcim sa zákazníkom, ktorí si kúpili triatlonové vybavenie, bude mať z dlhodobého hľadiska pre vašu firmu väčšiu hodnotu. Teraz môžete nastaviť pravidlo. vynásobiť hodnotu konverzie pre túto konkrétnu skupinu koeficientom dva. “

Ďalší príklad „ste online obchodník s potenciálnymi zákazníkmi, ktorý si v súčasnosti v službe Google Ads cení všetkých potenciálnych zákazníkov na 5 dolárov. Viete však, že kalifornskí potenciálni zákazníci majú zvyčajne hodnotu 10 dolárov. S pravidlami pre hodnotu konverzie by ste mohli určiť toto rozlíšenie a Google Ads by vykázalo hodnoty 10 dolárov. pre používateľov z Kalifornie. Ak používate stratégiu inteligentných ponúk založenú na hodnotách, ako je napríklad cieľová ROAS alebo maximálna hodnota konverzie, vaše ponúkanie cien sa automaticky optimalizuje aj pre tieto hodnoty. Vami zadané pravidlo bude teda v konečnom dôsledku lepšie odrážať to, čo vedieť o svojej firme v službe Google Ads. “

Google uviedol, že toto sú tieto výhody:

  • Optimalizujte svoje skutočné obchodné ciele: Lepšie odrážajte pozorovateľné údaje svojej firmy a optimalizujte to, na čom záleží, ako sú výnosy, zisk alebo celoživotná hodnota.
  • Zjednodušená správa: Vylepšite prehľady a optimalizáciu priamo z účtu Google Ads bez toho, aby ste museli meniť kód značkovania.
  • Optimalizácia v reálnom čase: Optimalizujte na nuansy hodnôt v reálnom čase pomocou cieľových ROAS, maximalizácie hodnoty konverzií a inteligentných nákupných kampaní.

Tu to nastavíte (kliknutím zväčšíte):

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Pravidlá hodnoty konverzie budú k dispozícii pre inteligentné ponuky vo Vyhľadávacej sieti, v Nákupoch a v Obsahovej sieti v priebehu niekoľkých nasledujúcich týždňov.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články