Pomocník pre import offline konverzií (OCI) Google Ads

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google oznámil nový nástroj, ktorý vám pomôže importovať údaje o offline konverziách do služby Google Ads. Áno, ide o to, poskytnúť Googlu údaje prvej strany, aby ste mohli vykonávať lepšie zacielenie a pomáhať vám merať offline konverzie.

Nástroj je na ocihelper.withgoogle.com a tento nástroj vám pomôže vziať údaje prvej strany a importovať ich do služby Google, aby vám pomohol merať offline konverzie. Google napísal:

Ak ste firma, ktorá pred uzatvorením konečného predaja získava potenciálnych potenciálnych zákazníkov online, zaistenie vysokej kvality potenciálnych zákazníkov je kľúčom k tomu, aby ste z každej interakcie s potenciálnymi zákazníkmi vyťažili maximum. Import vašich offline konverzií je jednoduchý-môžete merať to, čo sa deje v offline svete po tom, ako vaša reklama klikne alebo zavolá vašej firme, a potom tieto údaje použijete na nájdenie podobných vysokokvalitných potenciálnych zákazníkov. Aby sme vám pomohli s týmto procesom importu konverzií, spustili sme pomocný nástroj OCI, ktorý vám pomôže s podrobnými krokmi a pokynmi pre riadenie projektu.

Google vás žiada, aby ste odpovedali na niekoľko otázok a overili kompatibilitu svojho účtu, riešenia sledovania, cestu k predaju a tím, ktorý vám pomôže s implementáciou.

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Akonáhle priradíte členov tímu pre každú rolu v procese, pomocný nástroj OCI im pomôže v každom kroku, poskytne podrobné pokyny a včasné e -mailové upozornenia, keď budú na rade.

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Centralizovaný informačný panel vám môže pomôcť sledovať váš aktuálny pokrok, pomôže vám obmedziť spätnú väzbu medzi vašim tímom a udržať všetko v poriadku.

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články