Pokryte všetky svoje základy s úmyslom vyhľadávača, hovorí Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

Lily Ray zdieľala zaujímavý graf od Ahrefs, sady nástrojov SEO, ktorý ukazuje, ako pre jedno kľúčové slovné spojenie existovalo viacero zámerov nárastu počtu vyhľadávačov v inom časovom období. John Mueller zo spoločnosti Google odpovedal, že má zmysel vytvárať obsah, ktorý pokrýva „oba možné zámery“.

Tu je tweet s grafom od Lily:

Manley odpovedal na zmenu v novembri a John Mueller povedal: „Ako to vidím, tieto vyvodené zámery sa v priebehu času menia a je to trochu mimo kontroly vlastníkov stránok (niekedy sa očakávania používateľov líšia, niekedy algoritmy alebo iné veci). “

Takže chcete vytvárať obsah, ktorý pokrýva všetky typy zámerov, ktoré môže vaša spoločnosť poskytnúť. Toto často vidíme pri vytváraní blogových príspevkov, stránok obsahového piliera a iných typov stránok – to všetko so zameraním na frázu na základe cesty zákazníka k hľadaniu a získaniu danej služby alebo produktu.

„Pokrytím oboch možných zámerov sa zaistíte proti týmto zmenám,“ znela rada Johna Muellera.

Máte obavy z toho, že spoločnosť Google postupom času zakročí proti tejto obsahovej stratégii? Zdá sa, že prechádzame od jednej stratégie k druhej, pretože spoločnosť Google obmedzuje SEO pri hraní systému.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články