Pokryte všetky svoje základy s úmyslom vyhľadávača, hovorí Google
- 18. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Lily Ray zdieľala zaujímavý graf od Ahrefs, sady nástrojov SEO, ktorý ukazuje, ako pre jedno kľúčové slovné spojenie existovalo viacero zámerov nárastu počtu vyhľadávačov v inom časovom období. John Mueller zo spoločnosti Google odpovedal, že má zmysel vytvárať obsah, ktorý pokrýva „oba možné zámery“.
Tu je tweet s grafom od Lily:
Príklad, prečo by mali mať webové stránky ecomm obsah:
Použitím @ahrefs analyzovať poradie pre barovú stoličku kw
Oranžová, červená a zelená = transakčné stránky
Modrá = článok s názvom „Ako si vybrať správnu barovú stoličku“
Slúžiť všetkým možným účelom; Google vyberie ten, ktorý sa mu najviac páči pic.twitter.com/8NvCbtw03D
– Lily Ray ? (@lilyraynyc) 11. augusta 2021
Manley odpovedal na zmenu v novembri a John Mueller povedal: „Ako to vidím, tieto vyvodené zámery sa v priebehu času menia a je to trochu mimo kontroly vlastníkov stránok (niekedy sa očakávania používateľov líšia, niekedy algoritmy alebo iné veci). “
Ako vidím, tieto vyvodené zámery sa časom menia a je to trochu mimo kontroly vlastníkov stránok (niekedy sa očakávania používateľov líšia, niekedy algoritmy alebo iné veci). Pokrytím oboch možných zámerov sa zaistíte proti týmto zmenám.
– ? John ? (@JohnMu) 12. augusta 2021
Takže chcete vytvárať obsah, ktorý pokrýva všetky typy zámerov, ktoré môže vaša spoločnosť poskytnúť. Toto často vidíme pri vytváraní blogových príspevkov, stránok obsahového piliera a iných typov stránok – to všetko so zameraním na frázu na základe cesty zákazníka k hľadaniu a získaniu danej služby alebo produktu.
„Pokrytím oboch možných zámerov sa zaistíte proti týmto zmenám,“ znela rada Johna Muellera.
Máte obavy z toho, že spoločnosť Google postupom času zakročí proti tejto obsahovej stratégii? Zdá sa, že prechádzame od jednej stratégie k druhej, pretože spoločnosť Google obmedzuje SEO pri hraní systému.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024