Paul VanHevel a Lily Ray zo spoločnosti Amsive Digital o opravách stránok po aktualizáciách jadra Google
- 23. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Takže si možno pamätáte Lily Ray, bola zapnutá vlog číslo dva kde som išiel do jej kancelárie v New Yorku a hovoril som o témach SEO v jej spoločnosti s názvom Path Interactive. Po očkovaní prišli Lily a Paul VanHevel do mojej kancelárie pod novým názvom spoločnosti Amsive Digital, aby sa viac porozprávali o SEO. Hovorili sme o premenovaní spoločnosti a o tom, ako sa to všetko stalo na vysokej úrovni. Paul VanHevel je senior SEO stratég a Lily Ray je senior SEO riaditeľ a vedúci organického výskumu v Amsive Digital.
Čo sa zmenilo na oprave stránok po aktualizáciách jadra Google: Vrhli sme sa priamo do boja o meta popisy a alternatívne značky pre obrázky. Keď sa dostaneme k šťavnatej téme, Google začal vydávať zvuky, aby nás zastavil. Trochu sme hovorili o tom, čo sa zmenilo, pokiaľ ide o opravu stránok po aktualizácii algoritmu. Paul povedal, že vždy je to pre každého klienta iné, ale obecným pravidlom je, že na vašom webe nie je systémovo niečo v poriadku. Paul uviedol príklady ako duplicitný obsah, obsah s nízkou kvalitou a podobné veci. Navyše tieto opravy trvajú mesiace, mesiace a mesiace. Lily uviedla, že prístup sa možno nezmenil, ale do opravy svojich klientskych stránok vložili viac odporúčaní spoločnosti Google.
Potom som vysvetlil, ako sa niektoré weby samy obnovujú, ako napríklad moje stránky, ale neodporúča sa nič robiť po zasiahnutí základnej aktualizácie. Myslím si, že to ukazuje, že web je na hranici, na okraji, a pravdepodobne budete chcieť vykonať zmeny na zlepšenie svojho webu. Pravdepodobne nechcete so svojou stránkou alebo firmou sedieť tak blízko okraja.
Jedna vec, ktorá je často ťažká, je oznámiť spoločnosti Google, že kvalita obsahu ich stránok nie je dobrá alebo je web celkovo zlý. Je to pravdepodobne niekto, kto investoval veľa času a zdrojov do svojich stránok, a môže byť ťažké neublížiť pocitom. Paul povedal, že musíte byť chúlostiví, keď o tom diskutujete s klientmi, a musíte klientovi najskôr povedať, že to bude trvať mesiace a uistite sa, že začnete s malými krokmi a siahnete po problémoch s kvalitou vypracovaním akčného plánu. Choďte do toho po kúskoch, povedal. Je zriedkavé, že sa klient bude brániť a argumentovať o zmenách, ktoré odporúča, pretože im ľudia volajú, pretože vedia, že majú problémy.
Bežné problémy, s ktorými sa stretávajú u svojich klientov, ktorých zasiahli aktualizácie algoritmov Google, sú (1) tenký alebo duplicitný obsah a (2) typ obsahu s nebezpečnými alebo zlými radami. Potom sme diskutovali o tom, ako Google vie, aký obsah je vedecky presný, ako napríklad autorstvo, schéma overovania faktov, získavanie zdrojov, zrieknutie sa zodpovednosti, jazyk samotného obsahu a ďalšie. Vyvolal som starý filter, ktorý Google mal na filtre úrovní čítania vo vyhľadávaní, ktoré boli hodnotené učiteľmi. Potom som im povedal svoju teóriu o obsahu, ktorý sa zhoduje s iným dôveryhodným obsahom na webe. Paul potom vysvetlil, že pomocou navigácie a architektúry svojich stránok môžete spoločnosti Google komunikovať o tom, aký obsah nie je smerodajný a čo je.
Získajte viac informácií o Paulovi a Lily priamo tu.
Na náš kanál YouTube sa môžete prihlásiť do kliknutím sem aby vám neunikol ďalší vlog, kde robím rozhovory. Mám naplánovanú peknú zostavu rozhovorov so SEO a SEMS, z ktorých mnohé nechcete nechať ujsť – a sľubujem, že tieto vlogy budem časom aj naďalej vylepšovať. Ak chcete získať rozhovor, prosím vyplňte tento formulár s vašimi údajmi.
Diskusia na fóre na YouTube.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024