Parametre adresy URL nevytvárajú odkazy neprirodzene, hovorí Google

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Mueller spoločnosti Google musel povedať, že odkazy, ktoré majú na konci adresy URL parametre UTM alebo parameter sledovania, z nich nerobia neprirodzené odkazy. Často sa čudujem, odkiaľ tieto mýty pochádzajú, ale musel vysvetliť, že tieto odkazy nie sú štandardne považované za neprirodzené odkazy.

Myslím tým, že to môžu byť neprirodzené odkazy, ale závisí to od toho, ako bol odkaz pridaný. Google definuje neprirodzené odkazy ako „vytváranie odkazov, ktoré neboli redakčne umiestnené alebo zaručené vlastníkom stránok na stránke, inak známe ako neprirodzené odkazy, možno považovať za porušenie našich pokynov“.

Pridanie parametra adresy URL do odkazu, podobne ako pre tento príspevok, pridanie? Utm_source = newsletter & utm_medium = email & utm_campaign = blast & utm_id = 55 na koniec adresy URL neznamená, že je to neprirodzené. Mnoho ľudí používa tieto parametre UTM na lepšie sledovanie kliknutí a kampaní a niekedy skončí na webových stránkach. Spoločnosť Google často bude tieto položky po? Utm_source = ignorovať, ale v každom prípade na tom nezáleží.

John Mueller zo spoločnosti Google musel povedať ďalej Twitter “Sú to len parametre adresy URL. Prirodzená časť pochádza z toho, či sú neprirodzené odkazy alebo nie. Odstránením parametrov ich neurobíte prirodzenými a pridaním parametrov ich neurobíte neprirodzenými.”

Mám to?

Diskusia na fóre na Twitter.

Poznámka: Toto bolo vopred napísané a plánuje sa zverejnenie dnes momentálne offline pre Rosh Hashanah.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články