Nový prehľad skúseností so stránkou Google Search Console pre počítač

Žiadne komentáre

[ad_1]

Ako sme sľúbili, Google vydal počítačovú verziu správy o skúsenostiach so stránkami v Google Search Console. Verzia pre stolné počítače je dosť podobná mobilnej verzii, ako by ste očakávali. S aktualizačným algoritmom pre skúsenosti so stránkami, ktorý príde na počítače budúci mesiac so spustením vo februári 2022, máte teraz prehľad, pomocou ktorého môžete zistiť, ako sa vám v tomto smere darí.

Google napísal ďalej Twitter „Na podporu nadchádzajúceho zavedenia hodnotenia skúseností so stránkami na počítačoch má Search Console teraz vo svojom prehľade skúseností so stránkami vyhradenú sekciu pre počítače, ktorá pomáha vlastníkom stránok porozumieť kritériám spoločnosti Google pre ‚dobrú skúsenosť so stránkami‘.“

Tu je to, čo správa hľadá pre moju firemnú stránku, kliknutím zväčšíte):

kliknite pre plnú veľkosť

K správe máte prístup priamo tu v Google Search Console – nie všetky stránky budú mať dostatok údajov na zobrazenie, ale ak máte trochu slušnú návštevnosť, mali by ste tam vidieť prehľad.

Keď teraz vo svojom prehľade výkonnosti v službe Google Search Console filtrujete podľa dobrého dojmu zo stránky, zahŕňa to aj údaje pre počítače. Google napísal „Prehľad dojmu zo stránky teraz okrem mobilných údajov zahŕňa aj údaje z počítača (yay!). Ak teda filtrujete výsledky výkonnosti vyhľadávania na hodnotu Dobrá skúsenosť so stránkami, môžete zaznamenať nárast počtu zobrazení so všetkými tými dodatočnými údajmi pre počítače.“

Tu je príklad webu, ktorý zaznamenal obrovský nárast, keď bol filter pridaný do prehľadu výkonnosti:

kliknite pre plnú veľkosť

Pôvodný prehľad skúseností so stránkami bol spustený v službe Search Console v apríli 2021 a bol navrhnutý len pre mobilné stránky. Google pridal desktopovú verziu s blížiacim sa spustením desktopovej verzie algoritmu

Tu je tabuľka faktorov zahrnutých v tejto aktualizácii v porovnaní s počítačom a mobilom:

V prípade aktualizácie skúseností so stránkou na pracovnej ploche to zahŕňa:

  • Najväčšia farba obsahu (LCP)
  • Kumulatívna zmena rozloženia (CLS)
  • Oneskorenie prvého vstupu (FID)
  • Zabezpečenie HTTPS
  • Neprítomnosť rušivých intersticiálnych reklám

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články