Na používanie produktovej schémy na dosiahnutie bohatých výsledkov služby Google nepotrebujete recenzie
- 21. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
John Mueller spoločnosti Google potvrdil, že aj keď na vstupných stránkach svojich produktov nemáte recenzie, stále môžete na svojich stránkach s produktmi používať štruktúrované značenie/schému produktu a získať tak výsledky bohaté na produkty na stránke s výsledkami vyhľadávania Google.
Potrebujete buď recenzie, agregateRating, alebo ponuky, a ak máte daný produkt v predaji, môžete tiež použiť typ ponúk. Ak teda máte k dispozícii jeden alebo viac z nich, môžete použiť štruktúrované údaje o produkte a napriek tomu sa vám na stránke bude zobrazovať podrobné výsledky o produktoch.
John to potvrdil Twitter ale je to aj v oficiálne dokumenty.
Tu je tweet, kde to potvrdil:
Potrebujete buď recenziu, aggregateRating, alebo ponuky. Ak máte výrobok na predaj („ponuka“), potom to funguje.
– ? John ? (@JohnMu) 17. september 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
Poznámka: Toto bolo vopred napísané a plánuje sa zverejnenie dnes momentálne offline pre Succos.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024