Možná aktualizácia algoritmu hodnotenia rebríčka Vyhľadávania Google 16. a 17. septembra

Žiadne komentáre

[ad_1]

Aktualizácia algoritmu Google

Možno sme mali inú Aktualizácia algoritmu hodnotenia vyhľadávania Google minulý štvrtok a piatok – cez Jom Kippur deň a piatok. Chatovanie bolo trochu obmedzené, ale dochádza k chatreniu a nástroje väčšinou vykazujú známky malej aktualizácie 16. a 17. septembra.

Pochybujem, že to súviselo so židovským sviatkom. Možno to bolo nejaké vylepšenie, ktoré urobil Google, nesúvisí s názov sa mení čo Google potvrdil minulý piatok, 17.

SEO Google Update Chatter

Tu je niekoľko rozhovorov z odvetvia SEO, na ktoré som prišiel WebmasterWorld a Svet čierneho klobúka. Opäť platí, že nejde o šialené úrovne chatrovania z odvetvia SEO, ale dochádza k chatovaniu, viac ako typickému dvojdňovému obdobiu.

Zdá sa, že sa niečo stalo včera v našom výklenku. Vynechal som niekoľko kľúčových slov a nahradil ich neznámy.

Doprava sa od 4. septembra do dnešného dňa zvyšovala … dokonca aj v dňoch, ktoré začali veľkým poklesom, skončili normálne alebo vyššie. Dnes je to prvý veľký pokles od 3. USA klesli o 17:00 o 30%, Kanada a Austrália tiež výrazne klesli. Dúfam, že sa tým pumpa pripraví na ďalší posun vyššie, ale kto vie. Väčšinu svojich veľkoobjemových období som zatiaľ nevidel výrazné zotavenie a celkovo je moja návštevnosť za posledné tri mesiace o 25% nižšia ako za rovnaké trojmesačné obdobie roku 2019 … takže by to chcelo veľa zisky vynahradiť si to.

Dnes ráno boli moje SERP všade, klesli sme z 1. na 5. miesto a opäť sme ukázali dva výsledky. Teraz sme opäť na vrchole. Zdá sa, že to bolo len rýchle zamiešanie?

Ach, ideme … opäť do výrazne zmanipulovanej premávky v USA. Moje SERP mierne poskakujú, ale moja návštevnosť z USA o 11:30 klesla o 57%. Vyhľadávanie a priama návštevnosť dole. Doprava vo Veľkej Británii je silná, ale prevádzka v Austrálii od 13. storočia zanikla a Kanada tiež klesá.

SERPS stále tancuje.

Dnes ráno som si tiež všimol novú zmenu v zoznamoch. Ak záznam obsahuje ďalšie záznamy pre rovnaké vyhľadávanie, tieto ďalšie záznamy budú odsadené a uvedené priamo pod hlavným záznamom. Každý z týchto záznamov zaberá rovnaký priestor a vyzerá rovnako (okrem toho, že je odsadený pod hlavným záznamom). Dnes ráno som videl jeden z týchto typov záznamov na strane 2 vyhľadávania, ktoré obsahovalo 1 hlavný záznam a 3 čiastkové záznamy. Zabralo to polovicu organických výsledkov stránky. To je šialené

Po 18 po sebe nasledujúcich dňoch denných kvapiek dnes vidím výrazné zlepšenie. Všimol si dnes niekto nejaký pohyb?

Ahoj všetci, jedna zo stránok môjho webu býva na prvej stránke pre konkrétne kľúčové slovo. Dnes, keď som sa prihlásil v službe Google, bola konkrétna stránka stiahnutá. Myslím nie trestným spôsobom. Je to kvôli aktualizácii Google alebo iným problémom. Prosím, pomôžte mi v tejto záležitosti.

Toto rozprávanie prebieha od 15. do 18. septembra.

Nástroje na sledovanie aktualizácií Google

Tu je to, čo poskytovatelia sledovacích nástrojov vidia, ako som povedal, najviac zaznamenané výkyvy a volatilita počas tohto obdobia. RankRanger bol jediným poskytovateľom nástrojov, ktorý neukázal zmeny zhruba po 16. – hoci zmeny sa prejavili až 15..

Mozcast:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Semrush:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Accuranker:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

SERPmetrics:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Algoroo:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Rozšírené webové rebríčky:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Kognitívne SEO:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

RankRanger:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Všimli ste si teda zmeny rebríčka okolo 16. a 17. septembra?

Aktualizácia: Glenn Gabe zdieľal niekoľko príkladov:

Diskusia na fóre na WebmasterWorld a Svet čierneho klobúka.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články