Mobilná aplikácia Google Ads pridáva štatistiky výkonnosti, kontroluje trendy vyhľadávania a vytvára kampane

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google má pridané niekoľko nových funkcií mobilnej aplikácie Google Ads. Nové funkcie fungujú v aplikácii pre iOS aj Android a zahŕňajú to, že môžete zobraziť ďalšie vysvetlenia pomocou funkcie Performance Insights, prezerať si trendy vo vyhľadávaní a vytvárať kampane.

(1) Teraz môžete vytvárať kampane v mobilnej aplikácii. Google povedal: „Teraz môžete vytvoriť kampaň vo Vyhľadávacej sieti priamo v mobilnej aplikácii Google Ads pomocou niekoľkých klepnutí.“ Môžete to urobiť kliknutím na tlačidlo „plus“ v pravom dolnom rohu obrazovky, budete si môcť vybrať typ kampane, kde sa majú zobrazovať vaše reklamy, a ďalšie nastavenia kampane.

(2) Do mobilnej aplikácie boli pridané trendy vyhľadávania, ktoré vám pomôžu držať krok s dopytom spotrebiteľov bez ohľadu na to, kde sa nachádzate. Ak klepnete na trend vyhľadávania, budete môcť vidieť obľúbené vyhľadávania spojené s týmto trendom. Môže sa vám zobraziť aj odporúčanie, ktoré vám pomôže zabezpečiť, aby bol váš účet optimalizovaný pre nové trendy. Ak chcete držať krok s dopytom spotrebiteľov v reálnom čase, môžete si vytvoriť vlastné upozornenie, ktoré vás upozorní, keď sú nové trendy vyhľadávania relevantné pre vašu firmu, vysvetlil Google.

(3) Spoločnosť Google tiež pridala štatistiky výkonu do mobilnej aplikácie, kde Google pridáva ďalšie vysvetlenia k prehľadom výkonu. Teraz budete môcť vidieť vysvetlenia založené na zmenách vašich stratégií cenových ponúk a rozpočtu, posunoch záujmu o vyhľadávanie a ďalších. Zobrazia sa vám aj štatistiky výkonnosti pre pozitívne zmeny vo výkonnosti, aby ste mohli lepšie pochopiť, čo fungovalo vo vašich kampaniach, a zopakovať to v budúcnosti.

Diskusia na fóre na Twitter.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články