Microsoft Advertising Nové atribúty pre marketing s účelom

Žiadne komentáre

[ad_1]

Microsoft spustené 32 nových obchodných atribútov, ktoré môžete pridať do svojich reklám vo vyhľadávaní v službe Bing. Tieto atribúty sa nazývajú marketing s účelovými obchodnými atribútmi a patria do kategórie inklúzie, environmentálnej, komunitnej/sociálnej zodpovednosti a dostupnosti.

Spoločnosť Microsoft uviedla, že tieto atribúty „vám umožnia odlíšiť vašu značku od konkurencie tým, že zvýrazníte jedinečné atribúty, ktoré predstavia spôsoby, akými vaša značka prejavuje zodpovednosť, ako sa hodnoty vašej značky zhodujú s hodnotami vašich zákazníkov a ako je vaša značka inkluzívna“.

Tu je zoznam týchto atribútov:

Zahrnutie:

  • Vegetárian
  • Priateľské k LGBTQI+
  • Unisex
  • Vhodné pre alergikov
  • Vhodné pre domáce zvieratá
  • Priateľský k rodine
  • Košer
  • Halal
  • Bez alkoholu
  • Bezlepkový
  • Vegetarián

Životné prostredie:

  • Ekologický
  • Uhlíkovo neutrálne
  • Udržateľné
  • Uhlíkovo negatívny

Komunitná/sociálna zodpovednosť:

  • Bez krutosti
  • Nezisková
  • Podporuje vyliečenie
  • Miestne firmy
  • Malý biznis
  • Rodinný
  • Vo vlastníctve menšín
  • Čierny
  • Podporuje výskum chorôb
  • Známy LGBTQI+

Prístupnosť:

  • Bezbariérový prístup
  • Vizuálna pomoc
  • Sluchová pomoc
  • Pomoc pri mobilite
  • Bezdotykové vyzdvihnutie
  • Bezkontaktné doručenie
  • Prístupnosť webu

Ako to vyzerá vo vyhľadávacích reklamách Microsoft Bing:

Ak ich chcete pridať do svojich reklamných kampaní Microsoft, prejdite na položku Všetky kampane, kliknite na položku Nastavenia, potom skontrolujte všetky atribúty, ktoré sa vzťahujú na váš účet, a kliknite na položku Uložiť.

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články