MAMA, veci, ktoré je potrebné vedieť, nakupovať, o tomto výsledku a ďalšie
- 30. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Spoločnosť Google mala na serveri množstvo oznámení týkajúcich sa Vyhľadávania Google Udalosť Google Search On 2021. Oznamy siahali od vylepšení a ďalších spôsobov použitia MUM, cez rozšírenie o tento výsledok, po možnosti vyhľadávania pomocou Shoppable, inventár v obchode, aktualizácie objektívu Google a množstvo funkcií a redizajnov pre prostredie Vyhľadávania Google.
Zdá sa, že Google rozširuje používanie MUM už len na to, aby zistil Názvy vakcín proti COVID na mnoho ďalších aplikácií od MAMA spustila Minulý máj bol veľkou novinkou.
Tu je súhrn nasledujúceho dňa, čo bolo oznámené na podujatí, ako bolo sľúbené.
Google uviedol, že prepracoval Vyhľadávanie Google a predstavil nové funkcie, ktoré umožňujú prirodzené a intuitívnejšie spôsoby vyhľadávania pomocou „pokročilých systémov AI, ako je MUM“. Patria sem doplnky, ako sú veci, ktoré je potrebné vedieť, nové vylepšenia vyhľadávania, vizuálne prehliadateľné stránky s výsledkami a ďalšie – mnohé z nich sme pokryli ako testy v našom Používateľské rozhranie Google sekcii.
Novinka O tomto výsledku: Google pridáva ďalšie podrobnosti k funkcii O tomto výsledku. Konkrétne bude k dispozícii viac informácií o zdroji, vyhľadávania budú schopné prečítať si, čo stránka o sebe hovorí vlastnými slovami, keď budú tieto informácie k dispozícii. Hľadajúci môžu vidieť, čo ostatní povedali, čo ostatní o webe napísali o webe – správy, recenzie a ďalšie užitočné súvislosti v pozadí – vám môžu pomôcť lepšie vyhodnotiť zdroje. Nakoniec vám viac o téme ukáže informácie, ako napríklad najlepšie spravodajstvo alebo výsledky na rovnakú tému z iných zdrojov.
Google mi povedal, že neexistuje spôsob, akým by vlastník stránok mohol tvrdiť, že tieto informácie nie sú presné alebo by mali byť odstránené. Google uviedol, že si kladie za cieľ poskytnúť širší pohľad na informácie. Vie, že to nebude dokonalé, ale má kvalitatívnu latku, ktorú musia stránky spĺňať, aby v tomto ohľade ukázali tento výsledok.
Google tiež uviedol, že táto funkcia bola použitá asi 400 miliónov krát, čo je celkovo malé percento vyhľadávaní. Niektorých vydavateľov teda môžu niektoré informácie zobrazené v čase naštvať, ale majte na pamäti, že pochybujem, že to uvidí veľké percento vašich používateľov.
Tiež sa to spustí v najbližších týždňoch pre výsledky vyhľadávania v angličtine.
Paul Haahr zo spoločnosti Google to uviedol na Twitteri takto:
Dnes je jeden z dní, kedy stoja ťažké časti práce za to. Sme veľmi hrdí na tím, ktorý postavil viac o tomto výsledku, a tešíme sa na to, že sa predstaví v priebehu niekoľkých nasledujúcich týždňov. https://t.co/M5juvTM8Mn
– Paul Haahr (@haahr) 30. september 2021
Veci, ktoré treba vedieť: Google povedal: „Keď hľadáte tému, ako je napríklad maľba akrylom, môžete vidieť všetky rôzne dimenzie, ktoré ľudia zvyčajne hľadajú, a nájsť cestu, ktorá je pre vás správna.“ Tým sa extrapolujú ďalšie podrobnosti a zobrazia sa kategórie k téme. Keď na ne kliknete, zobrazí sa vám úryvok danej možnosti a tiež možnosť kliknúť a zobraziť ďalšie výsledky. Google túto funkciu uvádza na trh v najbližších mesiacoch.
Spresniť toto hľadanie / rozšíriť toto hľadanie: Ďalšie spresnenia vyhľadávania s názvom upresniť toto vyhľadávanie a rozšíriť toto vyhľadávanie budú v nasledujúcich mesiacoch zavedené vo výsledkoch vyhľadávania v angličtine. V zásade ide o doplnkové funkcie vyhľadávania.
Vizuálne prehľadateľné: Google taktiež uvádza na trh funkciu s názvom vizuálne prehliadateľné stránky s výsledkami, ktorá uľahčuje vizuálne prehliadanie a nájsť to, čo hľadáte. Videli sme, ako to Google testuje, ako som povedal, kde mal Google vo výsledkoch vyhľadávania obrovské obrázky. Tiež mi to pripomína prispôsobené hlavičky pre nápady na otázky ale zdá sa, že iba časť z toho je naživo. Domnievam sa, že Google tieto veľké obrázky nazýva „obrázkové univerzálne bloky“ a môžu sa zobrazovať v prípade nápadov a odevných dotazov. Keď budete hľadať vizuálne nápady, bude čoskoro k dispozícii pre angličtinu v USA.
MUM s videami vo Vyhľadávaní Google: Google povedal, že teraz môže lepšie porozumieť videám pomocou MUM. Google uviedol, že má nové prostredie založené na MUM, ktoré vo videu identifikuje súvisiace témy, aj keď táto téma nie je výslovne uvedená. Spustí sa to v najbližších týždňoch vo výsledkoch vyhľadávania Google v angličtine.
Ide o to, aby Google porozumel nielen názvu a popisu videa, ale aj zvuku a videa vo videu. Myslím, že sa to spustí najskôr na YouTube a potom vo vyhľadávaní, ako je to znázornené nižšie.
Nakupovateľné prostredie vyhľadávania Google: Google uviedol na trh v USA nový „zážitok z nakupovania, ktorý je možné nakupovať“. To by vám malo uľahčiť vyhľadávanie oblečenia v mobile priamo z výsledkov vyhľadávania. Príkladom spoločnosti Google je, keď hľadáte „orezané bundy“, Vyhľadávanie Google vám zobrazí vizuálny informačný kanál búnd v rôznych farbách a štýloch spolu s ďalšími užitočnými informáciami, ako sú miestne obchody, návody na štýl a videá. Google uviedol, že to je poháňané grafom Google Shopping Graph.
Inventár v obchode: Google uviedol, že ľudia chcú zažiť osobné nákupy z domu, takže teraz môžete filtrovať výsledky pomocou filtra „na sklade“ a zistiť, či majú obchody v okolí v regáloch konkrétne položky. Uvedenie na trh v angličtine v USA a na vybraných trhoch vrátane Veľkej Británie, Austrálie, Rakúska, Brazílie, Kanady, Dánska, Francúzska, Nemecka, Japonska, Holandska, Nového Zélandu, Nórska, Švédska a Švajčiarska 29. septembra.
Objektív Google získava MUM: Google pridal do objektívu Google veľa vylepšení MUM. Vďaka službe Google Lens môžete do svojich vizuálnych vyhľadávaní pridávať text a klásť otázky o tom, čo vidíte. Google povedal, že ak vidíte košeľu, ktorá sa vám páči, ale dávate prednosť vzoru na ponožkách, môžete namieriť fotoaparát a položiť otázku. Uvedenie na trh v službe Google Lens v nasledujúcich mesiacoch, čoskoro začne v angličtine.
Je pekné vidieť, že Google spúšťa ďalšie vylepšenia vo vyhľadávaní s MUM. Ako to vyzerá:
Google Lens prichádza aj do Chromu a na ďalšie miesta vo Vyhľadávaní Google, ako je napríklad aplikácia pre iOS.
To je veľká časť veľkých oznámení z udalosti Google On On.
Diskusia na fóre na Twitter & WebmasterWorld.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024