Kontraintuitívne SEO odporúčania, ktoré by mohli fungovať
- 29. decembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Pred pár mesiacmi Aleyda Solis zverejnila vlákno na Twitteri (čakal som pomalý týždeň, aby som to sem uverejnila) s otázkou: „Aké je najviac kontraintuitívne odporúčanie/implementácia SEO, ktoré ste urobili a ktoré dávalo zmysel v kontexte, v ktorom ste pracovali a vyplatilo sa to, ako ste očakávali?”
Vlákno sa dobre číta a obsahuje tieto neintuitívne odporúčania a implementácie SEO:
- Veľmi málo obsahu na stránkach kategórie elektronického obchodu.
- Odstránil sa odkaz v päte, ktorý smeroval späť na domovskú stránku s rovnakým cieľovým textom kotvy na viac ako 100 miliónoch stránok.
- Ponechajte 1000 meta popisov prázdnych, aby ste uprednostnili čas inde (dôležité technické opravy).
- Agentúra odporučila zlúčiť podobné články do jedného článku… Ukázalo sa, že návštevnosť klesla na minimum pre všetky kľúčové slová, ktoré predtým hodnotili…
- Zvýšená rýchlosť stránky pridaním väčších obrázkov + odstránená hĺbka obsahu = veľké zvýšenie hodnotenia.
- K článkom boli pridané pomerne všeobecné fotografie. Články boli pomalšie. Návštevnosť webu (okrem návštevnosti obrázkov) sa zvýšila u 90 % vzorky.
- Odstráňte značky hreflang a Google s väčšou pravdepodobnosťou zistí, ktoré adresy URL krajín alebo jazykov sa majú zobraziť.
- Odporúčal som vymazať asi 5 rokov spravodajských článkov a všetky stránky na úrovni 4 webu. Pracoval
A je toho oveľa viac – sú zábavné a hodné prečítania, takže kliknutím na príspevok na Twitteri si prezrite všetky odpovede, vyššie som uverejnil iba niektoré z nich.
…
V nadchádzajúcom diele sa budem venovať tomu, ako všetko alebo väčšina v SEO „závisí“ od kontextu a prečo by sme v dôsledku toho nemali slepo dodržiavať pravidlá (čo sa nakoniec stáva bežnou výzvou pri práci s členmi tímu, ktorí mali určitú expozíciu SEO)
– Aleyda Solis ??? (@aleyda) 2. novembra 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024