Koľko projektov SEO vedie k úspešným výsledkom pre klientov

Žiadne komentáre

[ad_1]

Aleyda Solis spustila super zaujímavú anketu Twitter pýtať sa SEO na úspešnosť ich projektov SEO. Pýtala sa „Koľko percent SEO procesov/projektov/iniciatívy, na ktorých pracujete, má nakoniec„ dohodnutý/očakávaný výsledok “a klient/zainteresované strany ich vnímajú ako„ úspech “?

Dokážete si asi predstaviť, že výsledky sú takmer všade. Iba 14% uviedlo, že 85% ich projektov je v očiach klientov považovaných za úspešný výsledok SEO. 22,5% uviedlo, že menej ako 30% ich projektov SEO ich klienti považujú za úspešných.

Tu sú výsledky hlasovania:

Neviem – myslím tým, že nerobím SEO a toto je jeden z dôvodov, prečo to nerobím. Ak sa pustím do projektu, chcem byť schopný 100% dodať výsledky. V prípade SEO to síce viem veľmi dobre, ale nemôžem zaručiť výsledok kvôli všetkým premenným, ktoré sú s ním spojené. Viem, že veľa SEO zaisťuje, aby boli výsledky merané spôsobom, ktorý môžu ovládať, ale stále.

SEO si zaslúžia veľkú zásluhu na tom, že dokážu zvládnuť tento druh stresu. Stres z toho, že máte peknú časť svojich klientov a projektov, nemá za následok „úspešný“ výsledok v očiach osoby, ktorá vám za to platí.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články