Hlavičky balíka Google Local Pack zobrazujúce značky

Žiadne komentáre

[ad_1]

Colan Nielsen všimol si druhý deň, keď pri niektorých vyhľadávaniach miestnych kľúčových slov Google zmení hlavičku miestneho balíka v mieste kľúčového slova na názov značky. Colan zdieľa príklad, môžem ho replikovať a povedal: „Google uvádza konkrétnu firmu, o ktorej si myslí, že ju hľadám.“

Hľadalo sa [dermatologist san diego] a hlavička, namiesto toho, aby to hovorilo „dermatológ“, ako to robí mnoho ďalších miestnych balení pre toto vyhľadávanie kľúčových slov, zobrazuje „dermatologické a laserové centrum v San Diegu“.

Tu je snímka obrazovky, na ktorú môžete kliknúť pre zväčšenie:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Je zrejmé, že Google pre toto miesto a hľadanie podľa tohto kľúčového slova myslí, že hľadáte Dermatology & Laser Center v San Diegu a žiadne iné dermatologické kancelárie v tomto regióne. Toto je pravdepodobne príklad toho, kde môže spoločnosť Google fungovať lepšie, ale tiež vám ukazuje, že ak máte dostatočne silnú značku so svojou značkou, ktorá obsahuje vyhľadávanie kľúčových slov, Google ju môže zobraziť ako hlavičku miestneho balíka.

Diskusia na fóre na Twitter.

Poznámka: Toto bolo vopred napísané a plánuje sa zverejnenie dnes momentálne offline pre Simchat Torah.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články