Google tvrdí, že veľké formuláre alebo CTA generátora potenciálnych zákazníkov možno niekedy považovať za reklamy

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Mueller z Googlu uviedol, že niekedy môže spoločnosť Google považovať veľkú formu generovania potenciálnych zákazníkov alebo výzvu na akciu za reklamu, ak obsah na stránke nesúvisí s rovnakou témou ako vo forme hlavného gen alebo v CTA. A keď sa to stane, Google môže povedať, že existuje reklama, ktorá znižuje hlavný obsah stránky, a preto môže byť ovplyvnená starým algoritmus rozloženia stránky.

John to povedal, keď sa ho na to pýtali 11:00 značka do videa z minulého piatka. Tu je vloženie:

Tu bola otázka od Alistair Knight:

Len som sa čudoval a myslím, že ste o tom nedávno hovorili, že poznáte obsah, hlavný obsah by mal byť akýsi nad okrajom. Mohla by táto forma generovania potenciálnych zákazníkov nejakým spôsobom ovplyvniť SEO? Pretože ak sa posunieme nadol, je to článok o konečnom sprievodcovi cenami telefónnych systémov a v hornej časti je len forma generátora potenciálnych zákazníkov, kde si ľudia môžu porovnávať ceny telefónnych systémov. Malo by to vplyv na SEO?

Tu je Johnova odpoveď:

Neviem. Môj odhad pravdepodobne nie je nápadný. Účinok, ktorý by mohol mať vplyv, je to, že naše algoritmy hľadajú napríklad reklamy nad záhybom stránky, ktoré tlačia hlavný obsah pod záhyb stránky. A je možné, že by sme si mysleli, že takáto forma lead gen by bola ako reklama. Ale nemyslím si, že by to tak bolo vždy. A tiež to závisí od toho, pre čo sa táto stránka pokúša hodnotiť. Ak je to v podstate stránka, ktorá sa pokúša hodnotiť, je to ako, neviem, uzavrieť poistenie auta a formulár je asi ako zaregistrovať sa na poistenie auta, potom taký je druh zámeru stránky. Ak je však zámerom stránky zistiť viac o tom, prečo pomaranče rastú, a potom máte pre ne poistenie auta, vyzerá to skôr ako reklama.

Glenn Gabe to zhrnul na Twitteri:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články