Google teraz tvrdí, že aktualizácia dojmu zo stránky je viac ako faktor hodnotenia poradia pri lámaní tie

Žiadne komentáre

[ad_1]

Povedal to John Mueller z Googlu Reddit dnes ráno, že aktualizácia zážitku zo stránky ktorý zahŕňa základné webové vitals, je viac než len signál o poradí tie -break. Povedal, že „je to faktor hodnotenia a je to viac než len prerušovaný zápas, ale tiež to nenahrádza relevantnosť“.

Ide o prekvapivú zmenu správ, pretože spoločnosť Google naznačila, že Aktualizácia zážitku zo stránky v minulosti znamenala remízu. Gary Illyes zo spoločnosti Google uviedol, že aktualizácia dojmu zo stránky nebude drastická a môže byť skôr signálom prerušenia zápasu než niečím skutočne veľkým. Povedal to John Mueller z Googlu nepôjde o drastickú aktualizáciu ako ostatné aktualizácie Google, dodal, že to bude a pomalé zavádzanie a necítil som sa príliš. Povedal Danny Sullivan z Googlu nebude to mať za následok veľkú zmenu keď sa rozvinie.

Takže predpokladám, že je to niekde medzi signálom prerušovaného vedenia a signálom veľmi nízkej hmotnosti? Preto John na Reddite povedal „ale tiež to nenahrádza relevanciu“. John vysvetlil:

V závislosti od stránok, na ktorých pracujete, si to môžete všimnúť viac alebo menej. Ako SEO je vašou úlohou vykonať všetky možné optimalizácie a zistiť, nad ktorými sa oplatí venovať čas. Akýkoľvek nástroj SEO vyplivne 10 alebo 100 s „odporúčaní“, väčšina z nich bude pre viditeľnosť vašich stránok vo vyhľadávaní irelevantná. Hľadanie predmetov, na ktorých má zmysel pracovať, vyžaduje skúsenosti.

Ďalšia vec, ktorú je potrebné mať na pamäti pri základných webových vitals, je, že je to viac než len náhodný faktor hodnotenia, ale tiež to, čo ovplyvňuje použiteľnosť vašich stránok potom, čo sa zaraďujú (keď ich ľudia skutočne navštevujú). Ak získate väčšiu návštevnosť (z iného úsilia SEO) a váš konverzný pomer je nízky, nebude táto návštevnosť taká užitočná, ako keď máte vyšší konverzný pomer (za predpokladu, že váš konverzný pomer ovplyvňuje UX/rýchlosť, čo zvyčajne robí) . CWV je vynikajúci spôsob rozpoznávania a kvantifikácie bežných obťažovaní používateľov.

Smutné na tom je, že toľko ľudí zaznamenáva zmeny v rebríčku v júni a júli a tvrdí, že to súvisí s aktualizáciou dojmu zo stránky alebo so základnými informáciami o webe, pravdepodobne to viac súvisí s Júlová základná aktualizácia a Júnová aktualizácia jadra alebo akékoľvek iné nedávna aktualizácia informovali sme – a je to veľmi nepravdepodobné kvôli aktualizácii dojmu zo stránky, ktorá začal sa vyvaľovať Od 15. júna do konca tohto mesiaca.

Diskusia na fóre na Reddit.

Aktualizácia: John Mueller spoločnosti Google mi povedal, že v tomto ohľade nedošlo k žiadnej zmene v tom, ako signály hodnotenia fungujú alebo nefungujú.

Opýtal som sa:

John odpovedal:



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články