Google teraz tvrdí, že aktualizácia dojmu zo stránky je viac ako faktor hodnotenia poradia pri lámaní tie
- 6. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Povedal to John Mueller z Googlu Reddit dnes ráno, že aktualizácia zážitku zo stránky ktorý zahŕňa základné webové vitals, je viac než len signál o poradí tie -break. Povedal, že „je to faktor hodnotenia a je to viac než len prerušovaný zápas, ale tiež to nenahrádza relevantnosť“.
Ide o prekvapivú zmenu správ, pretože spoločnosť Google naznačila, že Aktualizácia zážitku zo stránky v minulosti znamenala remízu. Gary Illyes zo spoločnosti Google uviedol, že aktualizácia dojmu zo stránky nebude drastická a môže byť skôr signálom prerušenia zápasu než niečím skutočne veľkým. Povedal to John Mueller z Googlu nepôjde o drastickú aktualizáciu ako ostatné aktualizácie Google, dodal, že to bude a pomalé zavádzanie a necítil som sa príliš. Povedal Danny Sullivan z Googlu nebude to mať za následok veľkú zmenu keď sa rozvinie.
Takže predpokladám, že je to niekde medzi signálom prerušovaného vedenia a signálom veľmi nízkej hmotnosti? Preto John na Reddite povedal „ale tiež to nenahrádza relevanciu“. John vysvetlil:
V závislosti od stránok, na ktorých pracujete, si to môžete všimnúť viac alebo menej. Ako SEO je vašou úlohou vykonať všetky možné optimalizácie a zistiť, nad ktorými sa oplatí venovať čas. Akýkoľvek nástroj SEO vyplivne 10 alebo 100 s „odporúčaní“, väčšina z nich bude pre viditeľnosť vašich stránok vo vyhľadávaní irelevantná. Hľadanie predmetov, na ktorých má zmysel pracovať, vyžaduje skúsenosti.
Ďalšia vec, ktorú je potrebné mať na pamäti pri základných webových vitals, je, že je to viac než len náhodný faktor hodnotenia, ale tiež to, čo ovplyvňuje použiteľnosť vašich stránok potom, čo sa zaraďujú (keď ich ľudia skutočne navštevujú). Ak získate väčšiu návštevnosť (z iného úsilia SEO) a váš konverzný pomer je nízky, nebude táto návštevnosť taká užitočná, ako keď máte vyšší konverzný pomer (za predpokladu, že váš konverzný pomer ovplyvňuje UX/rýchlosť, čo zvyčajne robí) . CWV je vynikajúci spôsob rozpoznávania a kvantifikácie bežných obťažovaní používateľov.
Smutné na tom je, že toľko ľudí zaznamenáva zmeny v rebríčku v júni a júli a tvrdí, že to súvisí s aktualizáciou dojmu zo stránky alebo so základnými informáciami o webe, pravdepodobne to viac súvisí s Júlová základná aktualizácia a Júnová aktualizácia jadra alebo akékoľvek iné nedávna aktualizácia informovali sme – a je to veľmi nepravdepodobné kvôli aktualizácii dojmu zo stránky, ktorá začal sa vyvaľovať Od 15. júna do konca tohto mesiaca.
Diskusia na fóre na Reddit.
Aktualizácia: John Mueller spoločnosti Google mi povedal, že v tomto ohľade nedošlo k žiadnej zmene v tom, ako signály hodnotenia fungujú alebo nefungujú.
Opýtal som sa:
zmenilo sa to s ohľadom na to, že je „nerozhodný“ alebo nikdy nebol nerozhodný, alebo je to dostatočne blízko na to, aby sa to dalo považovať za nerozhodný výsledok. Alebo si práve nedáte prestávku?
– Barry Schwartz (@rustybrick) 6. august 2021
John odpovedal:
Nie, nič sa tam nezmenilo. Myslím si, že je úplne prirodzené, že to ľudia podceňujú a preceňujú, takže cítim potrebu z času na čas upustiť od pripomenutia :-). Tiež mám podozrenie, že mnohí, ktorí to podceňujú kvôli SEO, tiež podceňujú vplyv na používateľov, ale to je odhad.
– ? John ? (@JohnMu) 6. august 2021
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024