Google propaguje viac miestnych správ vo výsledkoch vyhľadávania

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google povedal teraz propaguje vo svojich výsledkoch vyhľadávania a správach viac miestnych správ vrátane hlavných správ. Google uviedol, že to urobia začiatkom tohto roka a v roku 2020 to začali robiť špeciálne pre správy o COVID.

Danny Sullivan, Public Liaison for Search v spoločnosti Google, uviedol, že miestne správy vo Vyhľadávaní Google zlepšuje tromi hlavnými spôsobmi:

(1) Viac miestnych správ nielen pre správy o COVID, Danny napísal, že Google „čoskoro uvidí kolotoč miestnych správ, keď Google zistí, že miestne spravodajstvo je relevantné pre ich dopyt“.

(2) Google zobrazí viac miestnych publikácií aj pre národné príbehy. Danny napísal, že „tiež pracujeme na zlepšení našich systémov, aby sa v našich všeobecných spravodajských funkciách, ako sú napríklad hlavné správy, častejšie objavovali miestne zdroje správ spolu s národnými publikáciami, ak je to relevantné.

(3) Google uviedol, že sa zlepšuje v miestnych správach a povedal, že „zlepšil zážitok z miestnych správ vylepšením našej schopnosti porozumieť témam nad rámec len širokých oblastí, ako je šport, na užšie podtémy, ako je futbal a stredoškolský futbal“.

Napríklad, ak ste v Detroite a hľadáte futbal, teraz vám ukážeme výsledky miestnych stredoškolských a vysokoškolských tímov, a nie iba výsledky, povedzme, profesionálneho tímu.

Google tiež zverejňuje tweety miestnych, dôveryhodných zdrojov a autorov vrátane tweetov spravodajských organizácií:

Google tiež uvoľnil niektoré nástroje pre novinárov (alebo obchodníkov s obsahom, ak chcete). Viac podrobností o týchto nástrojoch priamo tu.

Diskusia na fóre na Twitter & WebmasterWorld.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články