[ad_1]
Takže teraz, keď vieme, že tučné písmo funguje pre SEO a hodnotenie v roku 2021, musíme začať všetko zvýrazniť. Alebo možno musíme byť v našom odvážnom úsilí náhodnejší. Alebo možno musíme naozaj premýšľať o tom, čo sme odvážni. Pri všetkej vážnosti je smiešne, ako veľmi hovoríme o odvážnych veciach.
John Mueller z Google sa opäť pripojil k téme a ponúkol ešte jednu radu. Povedal ďalej Twitter „Tučné písmo v náhodnej vete nie je celkom náhradou za vysokokvalitný, užitočný, jedinečný a pútavý obsah.“
Vyzerá to lepšie, keď sa pozriete na vlákno na Twitteri, takže tu:
Náhodné zvýraznenie viet nie je celkom náhradou za kvalitný, užitočný, jedinečný a pútavý obsah.
— ? John ? (@JohnMu) 22. novembra 2021
Takže môžete prestať, dovoľte mi zdôrazniť, že môžete zastaviť teraz sa trápite odvážnymi vecami.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024