Google naštve automobilový maloobchod s novými funkciami automobilového vyhľadávania

Žiadne komentáre

[ad_1]

Zdá sa, že Google uviedol na trh nové funkcie vyhľadávania automobilov, ktoré zobrazujú podrobnejšie špecifikácie, bez toho, aby museli získavať zdroje, kde tieto špecifikácie našiel. Môže to byť nejaký vzťah k údajom, ale údajne nie je ľahké vrátiť sa k týmto údajom, ako by si niekto mohol myslieť.

Brett Tabke od WebmasterWorld založil vlákno o tomto prísloví „Google testuje aktívne cenové formuláre pre nové autá v USA priamo na serveroch SERP. Tieto formuláre môžu vyberať štýly výbavy a ďalšie možnosti„ ceny “auta.“ Dodal, že „je to podobné tomu, čo urobili v leteckom priemysle, ale prvýkrát to urobili v odvetví s nereaktívnymi a všeobecne fixnými cenami (ako sú ceny za leteckú dopravu a hotelové služby)“.

Prečo je Brett naštvaný? Vysvetlil, že „to bude mať hlboký vplyv na celý ekosystém nákupu automobilov: od automobilových stránok, predajcov, pobočiek až po stránky s príslušenstvom OEM“.

Tu je snímka obrazovky niektorých z nich:

Jon Henshaw z toho vytvoril video:

Úprimne som si myslel, že Google už má veľa týchto informácií, a tak som požiadal o podrobnejšie:

Tu sú niektoré z reakcií:

Najpresvedčivejšia odpoveď bola od vrchného riaditeľa SEO v spoločnosti Edmunds, ktorý zdieľal toto:

Zdá sa to odlišné od toho, s čím sme v apríli testovali spoločnosť Google zoznamy predajcov automobilov alebo je to podobné?

Diskusia na fóre na WebmasterWorld.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články