Google naštve automobilový maloobchod s novými funkciami automobilového vyhľadávania
- 20. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Zdá sa, že Google uviedol na trh nové funkcie vyhľadávania automobilov, ktoré zobrazujú podrobnejšie špecifikácie, bez toho, aby museli získavať zdroje, kde tieto špecifikácie našiel. Môže to byť nejaký vzťah k údajom, ale údajne nie je ľahké vrátiť sa k týmto údajom, ako by si niekto mohol myslieť.
Brett Tabke od WebmasterWorld založil vlákno o tomto prísloví „Google testuje aktívne cenové formuláre pre nové autá v USA priamo na serveroch SERP. Tieto formuláre môžu vyberať štýly výbavy a ďalšie možnosti„ ceny “auta.“ Dodal, že „je to podobné tomu, čo urobili v leteckom priemysle, ale prvýkrát to urobili v odvetví s nereaktívnymi a všeobecne fixnými cenami (ako sú ceny za leteckú dopravu a hotelové služby)“.
Prečo je Brett naštvaný? Vysvetlil, že „to bude mať hlboký vplyv na celý ekosystém nákupu automobilov: od automobilových stránok, predajcov, pobočiek až po stránky s príslušenstvom OEM“.
Tu je snímka obrazovky niektorých z nich:
Jon Henshaw z toho vytvoril video:
Hovoríš o tom? pic.twitter.com/OauJ6zOR3C
– Jon Henshaw (@henshaw) 17. september 2021
Úprimne som si myslel, že Google už má veľa týchto informácií, a tak som požiadal o podrobnejšie:
ospravedlňte moju nevedomosť o automobiloch, ale nie sú tieto špecifikácie dostupné od výrobcu a odporúčané maloobchodné ceny sú široko uvedené na ich webových stránkach a webových stránkach predajcov
– Barry Schwartz (@rustybrick) 17. september 2021
Tu sú niektoré z reakcií:
(A úprimne povedané, väčšina webových stránok výrobcov automobilov je v UX múdra, takže je to pravdepodobne dobré aj pre používateľov …)
– Ja (@ben_gc) 17. september 2021
Je nanič, ak prevádzkujete web, ktorý sa spolieha na tento druh návštevnosti, ale k tomuto posunu dochádza už nejaký čas, pretože si myslím, že by všetci v tomto vlákne súhlasili. Ako vždy, vydavatelia musia nájsť spôsob, ako sa prispôsobiť. Zameral by som sa na značku, jedinečný obsah a nové kanály.
– Jon Henshaw (@henshaw) 17. september 2021
Najpresvedčivejšia odpoveď bola od vrchného riaditeľa SEO v spoločnosti Edmunds, ktorý zdieľal toto:
Niektorí výrobcovia OEM nám môžu poslať katalóg údajov, ktoré vidíte. Náš tím pre údaje potom ručne vloží a kategorizuje všetky tieto údaje do nášho systému. Výrobca OEM nám môže iba zaslať súbory PDF s funkciami a špecifikáciami, ktoré vidíte. 2/4
– Matt Smith (@mlsutah) 17. september 2021
Na strane SEO pridáme všetku schému, inak nedostaneme funkcie vyhľadávania alebo rebríčky znalostných grafov. Google potom berie našu tvrdú prácu a ukazuje to, ako chce … Ale čo budete robiť, prídete o útržky? 4/4
– Matt Smith (@mlsutah) 17. september 2021
Zdá sa to odlišné od toho, s čím sme v apríli testovali spoločnosť Google zoznamy predajcov automobilov alebo je to podobné?
Diskusia na fóre na WebmasterWorld.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024